Anti-AI, rita-fast-du-inte-kan-tråden

Jag har inte ritat, men varit lite kreativ utan AI, så tänkte att jag kanske kunde visa det i den här tråden.

Fria ligan släppte precis ett nytt scenario till Alien, Chrysalis, vilket inspirerade mig att göra en väldigt amatörmässig audio-trailer. Jag är med i två grupper på WhatsApp för rollspelare där man kan bjuda in folk till oneshots och kampanjer, så jag tänkte posta den där. Men det blir nog ett par-tre månader minst innan jag har tid att arrangera/förbereda något...

Här är den i alla fall. Min hemgjorda mp3 trailer för Alien: Chrysalis!

Jag har inte ritat, men varit lite kreativ utan AI, så tänkte att jag kanske kunde visa det i den här tråden.

Fria ligan släppte precis ett nytt scenario till Alien, Chrysalis, vilket inspirerade mig att göra en väldigt amatörmässig audio-trailer. Jag är med i två grupper på WhatsApp för rollspelare där man kan bjuda in folk till oneshots och kampanjer, så jag tänkte posta den där. Men det blir nog ett par-tre månader minst innan jag har tid att arrangera/förbereda något...

Här är den i alla fall. Min hemgjorda mp3 trailer för Alien: Chrysalis!
Inte amatörmässig alls, tvärt om!

Gillar sista orden (AI's beräkning): " ... 0.03%."

Nu ber jag om ursäkt för att jag spammar tråden med samma motiv 18 gånger, men dels är den klar nu och jag blev väldigt nöjd med denna och vill fiska likes från främlingar på internet.

Nästa projekt är att försöka teckna en drake, vilket min sambo ville ha.

turtle1klar-röd-kopia.jpg

Nu ber jag om ursäkt för att jag spammar tråden med samma motiv 18 gånger, men dels är den klar nu och jag blev väldigt nöjd med denna och vill fiska likes från främlingar på internet.

View attachment 32040
"Turtle1..." (bildfilens namn) kommer turtle 2, 3 och 4 därefter? Snygg blev den!

"Turtle1..." (bildfilens namn) kommer turtle 2, 3 och 4 därefter? Snygg blev den!

Har för vana att alltid spara bilder som nån sorts "versionsnummer" eller vad man skall säga. Oftast blir det bara 1, men ibland om jag vill testa någon mer omfattande förändring jag inte vet om jag kommer gilla så gör jag en version 2 osv så jag slipper hamna i en situation där det visar sig inte funka och jag har strulat till det.

Men med det sagt kan det nog absolut komma fler Turtles!

View attachment 32040
Och, gillar hur du lyckades "lyfta fram" hans röda pannband mha bakgrunden.

Back