Vimes
Gallerix
Jag, en hederlig bybo, går med om det ej är för sent.
Kul! Välkommen tillbaka!
Jag, en hederlig bybo, går med om det ej är för sent.
16 anmälda hörrni! Det var inte igår!
Lita inte på någon. Speciellt inte dig själv.Det kommer att bli kaos (jag tittar på dig, Basse). Ni som är gamla i gejmet, är det något vi noobs ska tänka på nu när det blir så många spelare?
Det kommer att bli kaos (jag tittar på dig, Basse). Ni som är gamla i gejmet, är det något vi noobs ska tänka på nu när det blir så många spelare?
Lite mer seriöst så finns det en massa bra trådar i Snack & teori som en kan läsa för att hänga med i tankegångar, lingo och hur en bör spela.Det kommer att bli kaos (jag tittar på dig, Basse). Ni som är gamla i gejmet, är det något vi noobs ska tänka på nu när det blir så många spelare?
Var aktiv och delta med svar på frågor och ljug aldrig och hjälp byn att gräva fram nån ulv.Det kommer att bli kaos (jag tittar på dig, Basse). Ni som är gamla i gejmet, är det något vi noobs ska tänka på nu när det blir så många spelare?
Det kommer att bli kaos (jag tittar på dig, Basse). Ni som är gamla i gejmet, är det något vi noobs ska tänka på nu när det blir så många spelare?
brukar framgå av PM och/eller regler i startinlägget från SLOkej riktig fråga: är formalian kring specialroller (hur man lägger sianden, nattmord etc.) något man ska läsa på innan eller får man den informationen med rollen?
Tack. Då kan jag fortsätta öva på hur man spelar i den här tråden.brukar framgå av PM och/eller regler i startinlägget från SL
(hur man lägger sianden, nattmord etc.)
Vimes har skrivit en bra byboguide! Läs den först!
Inte jag.Men glöm dock inte att det finns nån ulv ibland oss - kanske jag - kanske du!
Inte jag.
Min lista, grön till röd:
Hägerstrand
Empiricus
Andersson
Skarpskytten
Sidd
Anthrox
Impetigo
Fjodor
Octagonal
Legowar
Biobunker
Basenanji
Brynolf
Konrad Konvalj
RasmusL
Välkommen till varulvsspelens vardag!Det är läskigt när folk litar mer på en själv, än vad man själv gör ...