Nekromanti Anmælan till varulvsspel

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Så efter diskussioner i annan tråd om vem som ska hålla i næsta varuvlsspel så tar jag helt enkelt bollen och springer med den nu.

Temat ær

Supernatural

Jægare mot demoner! Winchesters mot guløgda avtalsskrivare!

Kan ni finna de demonbesatta personerna och gøra er av med dem innan de tar livet av er alla och fullbordar sin ritual før att øppna en port till helvetet?

Så ladda hagelbøssan med saltpatroner, førbered vigvattnet och rabbla de dær exorcistramsorna en extra gång. Demonerna må flåsa efter era sjælar, men det finns alltid lite tid øver før en go omgång angst.



Praktisk info:
- Deadline før anmælan ær den 12 september 15.00.
- Anmælan sker endast hær i tråden, inga PM.
- Spelstarten blir i børjan på veckan dærpå (v.38).
- Två rundor per vecka, med deadlines som passar mitt veckopendlande.
- Minst 10 spelare, ingen øvre græns i nulæget.
- Kommer att ha sporadisk internettillgång de nærmaste veckorna så ha tålamod om jag inte svarar på frågor direkt. Hjælp mig æven gærna att sprida vetskapen om spelet.
- Inga bekræftelser på deltagande kommer gøras, så anmæl er endast om ni VET att ni kommer delta. Ni kan såklart avanmæla er fram till deadlinen, men efter det så sætter jag ihop spelet och så kør vi!
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
JAAAAA!!!

Satan, det här ska bli roligt. Konrad, om du är varulv denna gång också så blir jag sur.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Jag har ju endast varit varulv en gång, och sen åkt ut först en gång som bybo där alla trodde jag var varulv.

Jag ser framemot nästa lir, och suktar givet efter att få ingå i de lurviga leden..
 

Fain

Warrior
Joined
4 Jul 2009
Messages
362
Jag kommer förmodligen finna tid till detta! Men jag lär ju förvirra både mig själv och andra, men kul ska det bli!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Vicotnik anmäler sig friviligt till att dräpa demonerna och dess tjänare.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Jag är med!!! :gremlaugh:

12 september är perfekt också för jag åker på semester den 27e augusti. Var lite rädd att jag inte skulle kunna vara med på grund av det men nu är det ingen fara för jag är hemma i god tid. :gremsmile:
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Strålande!

Jag är SÅ med. Nu jävlar ska ni få se på rock 'n roll-bybo!
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,596
Location
Huddinge
Varför kan det aldrig bli ett tema som jag kan någonting om?


hursomhelst så är jag på
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,931
Location
Ereb Altor
Jag är bortrest under större delen av september, men snart är det väl dags för min comeback! :gremsmile:
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Måns said:
Jag är bortrest under större delen av september, men snart är det väl dags för min comeback! :gremsmile:
Fast spelet børjar ju tidigast den 19e september?
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,931
Location
Ereb Altor
Oj, läste 12:e, men det var ju deadline för anmälan. :gremsmile:

Jag är nog inte i Sverige förrän typ 25:e ändå.
 

DesertRain

Hero
Joined
18 Oct 2005
Messages
1,008
Location
Lund
Hur mycket jag än vill så kan jag inte vara med. Ska vara fadder för de nya studenterna så jag kommer vara helt upptagen med det och plugg i september.
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Jag anmäler mig!

Hösten ser ut att bli lugn, så jag borde hitta tid att vara med.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Okej. Har haft en sjukt bra semester (dag på stranden i skottland! Global uppværmning is the shit :gremsmile: ) och ær redo att dra igång det hær inom kort.

Lite tid kvar på deadlinen, så om någon kænner før att hacka på så ær det bara att anmæla sig i tråden. Och trots mitt tidigare påstående kommer jag skicka ut PM till alla de som anmælt sig hitintills før att vara på den sækra sidan. Svara gærna på dem proto så jag kan sætta ihop den slutgiltiga versionen av spelet.

13 spelare anmælda hitintills (før jag tolkar Måns inlægg som att han inte kan vara med). Ett bra tal :gremsmile: Kul att så många och flera nya (minst en va?) var sugna!

Konrad
Paxen
Unfair
Smrtihara
Fain
Vicotnik
maniac
Recca
Vimes
Lukas
Frankenstein
Korpa
Møller

Jag återkommer inom kort med exakt starttid (och deadlines), men det blir næsta måndag oavsett.
 
Top