Rymdhamster said:Hmmm, missade jag något. Hur vet de på övervåningen att det är Jesper som är immun?
Det var nog bara en liten miss från vår eminente SL.

Rymdhamster said:Hmmm, missade jag något. Hur vet de på övervåningen att det är Jesper som är immun?
Cissi said:Rymdhamster said:Hmmm, missade jag något. Hur vet de på övervåningen att det är Jesper som är immun?
Det var nog bara en liten miss från vår eminente SL.![]()
Anchorman said:Cissi said:Rymdhamster said:Hmmm, missade jag något. Hur vet de på övervåningen att det är Jesper som är immun?
Det var nog bara en liten miss från vår eminente SL.![]()
Det var ingen miss...
Iskaral said:Laowai said:Och att de faktiska zombiesarna börjar röra sig lite mer. Att det inte räcker med att vi inte syns. Jag skulle gilla att det kräver lite noise-discipline, att vi måste hålla koll på dörrarna. Eller en sån sak som att vi inte ens har säkrat alla rum på våningen vi är i liksom. Recipe for disaster.
Man kan ju tänka sig att zombiesarna först nu börjar bli hungriga på allvar och att de därför blir mer aktiva. Och så en brand i sjukhuset som tvingar oss ut i mörka natten. Ska man ha lyse för att se och dra till sig alla zombies eller smyga í mörkret och riskera att snubbla på en? Vad mer? Skyfall, råttinvasion, vattnet slutar fungera.
Jag har förresten en idé till uppföljaren. Check it: De traumatiserade överlevarna bjuds på en semesterresa av staten till en liten tropisk ö, ett semesterparadis. Men naturligtvis; i en av överlevarnas kroppar utkämpas en segdragen kamp mot ett elakt litet virus.
Zombies i karibien!
Cissi said:Nu saknar jag spelet! Nu vill jag spela!
(Jag saknar Recca. Jag vill att hon kommer tillbaka.)
Bring it.Iskaral said:Ja det är skönt att du är tillbaka Recca!
Nu vill jag se Nicky hugga ner horder av zombies. Som en bonde på åkern med sin lie!
Fast det kan de ju inte ha sett iom att vi satt itrappen och de var utanför trappen. Jag blev faktiskt förvånad också när Axel bad om en tändare och lät så säker på att mormor hade en. Antar dock att hon luktar som en skorsten.Anchorman said:Fast Nicky och hon har ju rökt cigg så det borde ni sett. Därför jag sa hon som var ny då han inte hälsat på henne.
Men sry om jag var otydlig, jag kan vara det ibland har jag märkt![]()