Feuflux said:Men äsch, givetvis har Bengt koll på att Lina är skjuten även om Feuflux är glömskare än en guldfisk...
...men vart tog liket vägen?
Det blir lite löjligt om vi ska hålla på och mäta tid... Huvudsaken är att vi kör våra grejer och sen är vi ungefär samstämmiga. Annars blir det bara omöjlig matematik där alla känner sig orättvist behandlade. Om du vill kan vi räkna ord också så får vi se vilken tidslinje som skrivit mest innan strömavbrottet... Min poäng är att det är jätteonödigt.Cissi said:På tal om det... tidlinje. Alltså, jag fattade det som att det var strömavbrott i tio sekunder, en minut senare kom vi ner i garaget, någon minut senare var Rutger och gänget på väg upp, Lunde och Lollo stökade runt en liten stund och är nu uppe. Jag tänker att detta kanske tog tio-femton minuter, max!
Jag vill att någon förklarar för mig hur Jesper och Nicky på samma tidsperiod hann ha sex, mysa i soffan och somna inte bara en utan två gånger, dricka och snacka. Jag menar tio-femotn minuter!
puss!
Iskaral said:Enkelt! De svartklädda har kommit hit från framtiden för att försöka stoppa epidemin som nästan utrotade mänskligheten. Klart som fan att det blir lite störningar i rymdtidskontiniumet då.
Cissi said:Får jag ställa en fråga till? Bra!
Jag uppfattade det som att strömmen kom tillbaka typ direkt, men i Mårtens senaste inlägg fick jag känslan av att Rutger agerade utifrån att det fortfarande var strömlöst i stan.
Ehm... så, strömlöst eller inte?