Så nu är jag hemma och kan svara
Jag är lite diplomatiskt och ställer mig nånstans i mitten. För mig är det ok att man styr slps till viss del, och här var en sådan händelse där det var helt ok att styra Mohammad (japp så heter han, verkar som det är en ny verision på det namnet varje gång någon skriver...)
Det är är precis som när Cassius styrde LJ vid stugan eller när Feuflux har styrt Lars det är helt ok så länge man inte gör något helt galet eller får dem dödade.
Dock är jag inte jätteförtjust i att man skriver ett helt inlägg som en annan karaktär, men det är väl egentligen inte större fara.
Jag hade föredragit att Laowai skrev något i stil med:
"Jag tar Mohammad till hjälp och han leder mig till vart det finns bandage"
Utgången är ju densamma så det spelar ju egentligen ingen större roll bara ser lite bättre ut i min mening.
Sen kan det ju alltid vara smart att inte låsa upp sin karaktär i väntan på att jag eller nån annan spelare måste skriva något för att man ska kunna skriva igen, så det kan ju vara värt att tänka på.
/Anchorman som känner att det här problemet hade kunnat undvikits om han gjorde det mer tydligt ifrån början vad som gällde för SLPs