Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Ursäkta för att det tog sådan tid att skicka in mitt sista inlägg, nu när rollspelet inte är igång är jag lite dålig att vara inne på detta forum :gremsmile:

Men gillar starkt era andras inlägg, hoppas bara mitt inlägg kommer lite på on-par :gremsmile:

Tack för underbart spel allesammans!
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Fan vilket häftigt inlägg Rutger!

Jävligt coolt att det är folk som letar efter dem :gremsmile: Och ja ni fick ju itne tag i alla så det är ju passande :gremsmile:

Så...

Jag antar att det var det sista inlägget då... Om inte Cassius skulle chocka oss och berätta hur det gick för Jimmy...

Det har varit fantastiskt kul det här!!!








Ok jag känner att jag måste fråga...

Detta är ngot längre fram i framtiden i så fall, men en fortsättning är ni intresserade av det?
Alltså en fortsättning som utspelar sig något eller några år efter, låter det intressant?
Som sagt det är inget som dras igång nu, men kanske typ efter jul och det lär inte bli lika långt som den här tråden, samt har jag funderat på att använda ett system i så fall (alltså lite tärningsrull, minimalt men bara för att underlätta och undvika meta-problem)

Jag tror tempot blir ganska lugnt också, mer som det var mot slutet.
Vad säger ni? Intressant eller totalt ointressant?
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Om du känner att du kommer på ett bra upplägg för en fortsättning är jag absolut intresserad Anchorman!
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,967
Location
Linköping
Kan ju skriva det jag sa till Anchorman i vrållådan här också.

Just nu är jag inte så inne på play by forum, men längre fram i tiden absolut. Och det verkar ju precis vara längre fram i tiden (efter årsskiftet) som verkar vara tanken.
 
Top