Varulv [Anmälan] - Varulvar på ett flygplan

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Glöm inte alla slöjdade saker! Jag kommer göra smörknivar så passa er... om ni är en gul mjuk bredbar substans med 80% fetthalt!
Eller hur! Slöjden och hantverket är omistligt i ett varulvsspel. Speciellt smörknivar. Exceptionellt oerhört omistliga. Heja dig!

Jag sörjer för alla de som inte är med i detta fabulösa spel! Ta sista chansen innan den går er förbi!

:)
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,564
Location
Oktoberlandet
Glöm inte alla slöjdade saker! Jag kommer göra smörknivar så passa er... om ni är en gul mjuk bredbar substans med 80% fetthalt!
Hmm undrar hur mkt skada en smörkniv egentligen tillfogar?
Kanske som tillhygge med 1T2 med ”quick”-kill på lismande smörisar då rå (jag ligger isåfall kanske risigt till)…
Går nog lätt att smuggla med i smörgåslåda på flyget. 👍
 

michael

geschtonkenflapped
Joined
29 Aug 2008
Messages
270
Location
Stockholm
Om det är någon som liksom mig inte tänkt vara med.
Men som ändå lite lätt kommer följa spelet och vill prata det med någon, svara här så gör jag en pmgrupp så kan vi gissa utan att spola för spelarna.
Bjud gärna in mig i den, så länge det här är OK för Vimes. Jag gillar att följa spelen från läktaren men har inte tiden eller engagemanget som krävs för att delta.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,368
Attenzione!

Jag har haft en rätt rörig helg och inte riktigt haft läge att i lugn och ro sätta mig och skriva ihop texterna till spelet. Detta får till följd att vi inte kan starta imorgon på morgonen/förmiddagen som jag hade tänkt. Spelstart blir istället imorgon kväll.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Attenzione!

Jag har haft en rätt rörig helg och inte riktigt haft läge att i lugn och ro sätta mig och skriva ihop texterna till spelet. Detta får till följd att vi inte kan starta imorgon på morgonen/förmiddagen som jag hade tänkt. Spelstart blir istället imorgon kväll.
Ingen stress! Hellre att du känner dig lugn och glad, än pressad att hinna med en deadline!
 
Top