Nekromanti Anmälan till nytt varulvsspel

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
På tal om det: vi är 8 anmälda. En till så 7th heaven vad gäller spelbalans. Vilka saknas? Cassius?

KK: kan du inte skaka fram Trasapa eller Hastfer?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Varför har inte Björn den Gode anmält sig?
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Är det viktigt så kan jag vara med även om min tid är sämre och jag kommer vara i Tyskland helgen mellan den 19 - 21.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Du ska vara med om du vill vara med. Jag har bankat fram ett upplägg på åtta som jag tror blir bra, så alldeles oavsett blir det spel.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
ATTENZIONE!
  • På fredag stänger jag anmälan. Alla som anmäler sig efter fredag är reserver.
  • Spelet startar på söndag, runt klockan 10.
  • Vi spelar på Discourseforumet. ?Är det så att du inte registrerat dig där uppskattar jag om du gör det innan spelstart, så att jag kan skicka ut din roll till dig. Discourse-forumet hittar du här: http://discourse.rollspel.nu/
  • Runda 1 avslutas på onsdag klockan 21.00. Runda 2 avslutas på på fredagen klockan 17.30. Runda 3 avslutas måndagen därefter klockan 21.00.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,452
Location
Köping
Jag måste hoppa av. Sorry, men midsommar har utvidgat sig så jag skulle vara frånvarande hela runda 2 och 3 om jag hängde på.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Tja. Förhoppningsvis trillar Cassius eller någon annan in och tar Hellzones plats. Annars kör vi på sju. Helst att en till hakar på dock, av de tre upplägg jag förberett är jag mest nöjd med det för åtta faktiskt.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Xyas 1 röstar på... Xyas 2!!! Motivering, "Han är sjukt misstänkt och jag har anledning att tro att han är Varulv!"
 
Top