Konvent Anmälan till MunkCon II

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Hej alla!

En av deltagarna på söndag är åtta år, så jag har lagt till en kryssruta på spelledarnas anmälningsformulär: barnförbjudet.

Om du som spelledare vet med dig att äventyret du tänker köra är för skrämmande, våldsamt eller obehagligt för en lågstadieelev är det toppen om du kryssar i den rutan.

I övrigt vill jag bara att alla är trevliga mot varandra, precis som förra gången.

Och glöm inte tärningar, penna och papper!

Vi ses på söndag.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Äsch, skrutt. @Dante, plocka fram reservlistan. Hade räknat med att vara i form till imorgon, men jag går och dras med nån hosta som jag tycker folk kan få slippa höra på. :gremtongue:
Så trist.

Jag kontaktar folk på väntelistan, och ser om jag lyckas hitta någon med så här kort varsel.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,927
Jag sitter tyvärr i samma tråkiga sits som @DeBracy Har fått rätt rejäla förhinder och har verkligen gjort allt som står i min makt för att åtgärda det. Men utan resultat.. Så jag kommer tyvärr inte heller kunna dyka upp.. Beklagar verkligen, det känns jättetråkigt…
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,618
Location
Uppsala
Jag kontaktar folk på väntelistan, och ser om jag lyckas hitta någon med så här kort varsel.
Räknar med att väntelistan avgör här, men jag har en vän som fick syn på det tidigare. Är bästa sättet att helt enkelt skriva upp sig på väntelistan?
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Räknar med att väntelistan avgör här, men jag har en vän som fick syn på det tidigare. Är bästa sättet att helt enkelt skriva upp sig på väntelistan?
Jag har mailat folk, men räknar inte med att alla kollar sin mail en lördag.

Så om jag inte får svar från någon kan din polare absolut dyka upp.

Jag hör av mig när jag tycker att de fått tillräckligt med tid att svara.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Jag får inget svar från de på väntelistan som jag mailat.

Nu finns EN plats kvar till konventet i morgon (eventuellt två – jag väntar på besked).

Jag vill gärna fylla den, så först till kvarn får den.

(Jag har anslagit detta även i FB-evenemanget.)
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,880
Location
Marjura
In och lajka Munkbryggeriet senaste post om att de preppar käk åt oss nu!
EDIT kyrillisk text? Ingen aning.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Dörren är stängd, men jag sitter precis innanför så det är bara att banka på så öppnar jag.
 
Top