Varulv [Anmälan] - Mäster Ulv 4

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Har jag räknat rätt om jag får det till 10 anmälda? Kul i så fall! Men gärna fler - ju fler vi blir desto mer varierade menyer för de båda mästrarna kan jag göra!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Ja du har räknat rätt Vimes. Vi är tio deltagare just nu.

Men visst hade en Konrad Konvalj eller en @Halo9000 @Björn den gode @Xyas eller en @Lukas och inte minst @LJSLarsson förgyllt spelet!

För att inte tala om en Ipaxen eller en Mukwa. Herregud vad det hade varit coolt med "Return of the Mukwa"!

Och @Feuflux ! Eller en @krank !!

Psst! Kom ihåg alla ni som jag drar in här via era nick, nuförtiden är varulvsspel ett städat, lugnt arrangemang av stilla spel. Inte alls så hetsigt som det kunde vara förr. Man skriver en rad, fnissar åt alltings förgänglighet och röstar ut Basse för "han har så ulviga vibbar".

Mer än så krävs det inte!

😂
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
@Vimes tack för att du trycker på psåå att säga.
Jag måste ju vara på trots otrolig brist av tid.

Var god pinga innan spelstart igen för nu kopplar jag bort mig igen tillsvidare.
Nu snackar vi! Jag pingelingar när det närmar sig!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
12 deltagare anmälda och 10 dagar kvar till spelstart! Det finns förstås utrymme för fler spelare, men det känns superkul att vi är så pass många redan.

Jag kommer stänga anmälan någon gång runt den 21:a för att knåpa ihop Mäster Ulv och Mäster Bybos menyer. Mästrarna kommer slumpas därefter och få göra sitt setup-drag på söndagen den 23:e. Spelstarten blir när setup-draget är klart - någon gång under dagen den 24:e.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,502
Location
Oktoberlandet
Jag kan redan nu bestämma mina Mästerbybo skills som jag automatiskt kommer ha tillgång till:
- Jag ska ha full transparent insyn i spelledarens olika individuella PMtrådar.
- Förmågan: Klippa Basse automatiskt obeoende av dennes fraktion.
- Tillgång till ”All in” på Sia alla i R1.
- Mästerbyboskydd vilket ger mig fullständigt skydd mot både nattmord och utröstning.
- Allmänt SKA alla förstå allt jag skriver och ej misstänka mig pga lågflygning paniksvammel eller allmänt brusbeteende.

Bara till hjälp @Vimes så att du inte behöver gräva i den spelmekaniken👍
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
En vecka till spelstart!

Vill du vara med? Anmäl dig senast fredag!
 
Top