Varulv [Anmälan] - Fight Club

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Självklart inga handskar förstås i Fight Club!
De som inte vågar kan ju backa ur nu direkt👊
jälp

(Närå, jag backar aldrig ut, efriten Basenanji mosar allt och alla! Jag tycker bara att det är kul att retas med den här fajting-vurmen! ;) )
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
799
Typiskt att december är en så jobbig månad på jobbet, så jag kan inte vara med. Men jag tänker följa från läktaren, trots att man inte får det i Fight Cluben.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
En vecka kvar på anmälan! Får vi månne se några fler tappra kämpar?
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,747
Location
Göteborg
Jag hade verkligen tänkt vara med den här gången, men tror att jag måste avanmäla mig. Jag kommer att spela rollspel 15-16 december. Typ, hela dagen, hela natten. Jag kommer att åka hem på söndagen någon gång, men kommer antagligen att vara rätt däckad av sömnbrist, och sedan håller jag kurs måndag-torsdag veckan därpå. Tror tyvärr inte att detta är förenligt med varulvsspel.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Jag hade verkligen tänkt vara med den här gången, men tror att jag måste avanmäla mig. Jag kommer att spela rollspel 15-16 december. Typ, hela dagen, hela natten. Jag kommer att åka hem på söndagen någon gång, men kommer antagligen att vara rätt däckad av sömnbrist, och sedan håller jag kurs måndag-torsdag veckan därpå. Tror tyvärr inte att detta är förenligt med varulvsspel.
Lågflygeri föranmält👍
Det går vi icke på!
Godtas ej.

Röst: @Genesis
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Sista dagen för anmälan är idag!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Nu borde alla ha fått ett mail som säger vilka ni tillhör.

Spelet startar imorgon (15/12) klockan 09.00! Första rundan pågår till den 16/12 kl 21.00 och därefter fortgår spelet i 24-timmars rundor.
 
Top