Varulv [Anmälan] - Fight Club

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
I slagsmålsklubben ser jag de starkaste och smartaste män som någonsin har levt. Jag ser all denna potential och jag ser slöseri.
Herregud, en hel generation som pumpar bensin, serverar bord, slavar med vita kragar. Reklam får oss att jaga bilar och kläder, arbeta på jobb vi hatar, så att vi kan köpa skit vi inte behöver. Vi är historiens mellanbarn, utan syfte eller plats. Vi har inget stort krig, ingen stor depression, vårt stora krig är ett andligt krig, vår stora depression är våra liv. Vi har alla uppfostrats av tv till att tro att vi alla en dag kommer bli miljonärer och filmgudar och rockstjärnor, men det kommer vi inte att bli och vi lär oss sakta detta faktum.
Och vi är väldigt förbannade.


Välkommen att gå med i Anthrox underjordiska slagsmålsklubb. Du har fram till (och med) den 12 december på dig). Den 15 december klockan 09.00 är vi inbokade i källaren på en sunkig sylta i ett sjaskigt kvarter.

Reglerna för Fight Club är:
  1. Du får inte prata om Fight Club.
  2. Du får INTE PRATA OM FIGHT CLUB.
  3. Om du säger stopp, svimmar eller signalerar att du ger upp så är fajten över.
  4. Bara två personer i en fajt!
  5. Bara en fajt per runda.
  6. Fajten är med bara nävarna, inga vapen är tillåtna.
  7. Fajterna håller på så länge de behöver.
  8. Om du är ny så måste du slåss!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,593
Fast ja gilar inte att slås. Ja tyker att vi ska va snela facktist! Ord är vasare än sverdet.

(såklart ja e me, men vist får man slås i jälm?)
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,743
Location
Göteborg
Tror att det är dags för mig att vara med igen, så att jag kan påminnas om varför jag inte är med i varulvsspel. Och för att jag vill arra snart, och då känner jag att jag behöver spela lite också. Och jag håller med Basse: Mord är vassare än svärdet.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Lite dålig uppslutning här (eller? hur många behöver du @Anthrox ?) Ska jag svänga ihop en häftig trailer?
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Lite dålig uppslutning här (eller? hur många behöver du @Anthrox ?) Ska jag svänga ihop en häftig trailer?
Jag räknar kallt med att folk bara håller oss på tårna, innan de trillar in med sina anmälningar strax innan deadline. (men min "balansering" som jag räknat på har räknat mellan 6-13 spelare, så det går säkert att köra as is). Om inte annat så kommer säkert @Waterhouse anmäla sig och sen knäcka spelupplägget efter ungefär fem minuter så att spelet blir ospelbart :p
 
Top