Spionera gör vÀl bara ulvar?Lunchdags![]()
Ja det Ă€r ju visserligen himla misstĂ€nkt att denne över huvudtaget Ă€r med men vi ska vĂ€l vara lite snĂ€lla hĂ€r i Bamseland med nybörjare. Sticker inte en Pellefant ut lite mĂ€rkligt? Ăr vĂ€l en farlig lĂ„gflygareâŠeller blandar jag ihop seriefigurer nu?
SPELSTART: torsdag 14 august
Det Àr helt ok att fylla Är. Vi ser det som ett officiellt grönpoÀng.Jag tÀnker fylla Är dÄ och kommer nog inte vara jÀtteaktiv pÄ kvÀllen.
SÄ lÀnge man inte rÄkar ha flera födelsedagar under Äret...dÄ Àr det rödpoÀngDet Àr helt ok att fylla Är. Vi ser det som ett officiellt grönpoÀng.
Katten Findus skulle inte klara en enda runda varulvsspel.SÄ lÀnge man inte rÄkar ha flera födelsedagar under Äret...dÄ Àr det rödpoÀng![]()
Ja obligatoriskt bybogrÀv av alla pÄ fredag att kolla upp Vimes födelsedag.
@Vimes vad har du för pers nr?
typiskt bamsigt att snacka skit om Tuffa Tuffingars Förening, gillas sÄ klart av alla som Àr med i Fjantiga Fjantars FöreningKÀnns som att vi röstar ut BB7 direkt i R1, va?
typiskt bamsigt att snacka skit om Tuffa Tuffingars Förening, gillas sÄ klart av alla som Àr med i Fjantiga Fjantars Förening
Det Àr helt ok att spelleda. Vi ser det som ett officiellt grönpoÀng.Jag ska lÄgflyga genom att spelleda pÄ Mimicon pÄ helgen.
UrsÀkta och förlÄt men att SL klampar runt och delar ut officiella grönpoÀng Àr vÀl ÀndÄ inte poÀngen med spelet?!?Det Àr helt ok att spelleda. Vi ser det som ett officiellt grönpoÀng.
Jag hittar inte just den PM-konversationen, men bara sÄ ni vet: Brynolf gav mig jÀttemÄnga grönpoÀng!UrsÀkta och förlÄt men att SL klampar runt och delar ut officiella grönpoÀng Àr vÀl ÀndÄ inte poÀngen med spelet?!?
DÄ fÄr man inofficiella rödpoÀng.Om jag ska delta vill jag vara ett av vakttrollen frÄn Bamse i trollskogen. @Brynolf gÄr det att lösa?![]()
Det Àr ju Octa, han har redan inofficiella rödpoÀng.DÄ fÄr man inofficiella rödpoÀng.