Spionera gör väl bara ulvar?Lunchdags![]()
Ja det är ju visserligen himla misstänkt att denne över huvudtaget är med men vi ska väl vara lite snälla här i Bamseland med nybörjare. Sticker inte en Pellefant ut lite märkligt? Är väl en farlig lågflygare…eller blandar jag ihop seriefigurer nu?
SPELSTART: torsdag 14 august
Det är helt ok att fylla år. Vi ser det som ett officiellt grönpoäng.Jag tänker fylla år då och kommer nog inte vara jätteaktiv på kvällen.
Så länge man inte råkar ha flera födelsedagar under året...då är det rödpoängDet är helt ok att fylla år. Vi ser det som ett officiellt grönpoäng.
Katten Findus skulle inte klara en enda runda varulvsspel.Så länge man inte råkar ha flera födelsedagar under året...då är det rödpoäng![]()
typiskt bamsigt att snacka skit om Tuffa Tuffingars Förening, gillas så klart av alla som är med i Fjantiga Fjantars FöreningKänns som att vi röstar ut BB7 direkt i R1, va?
typiskt bamsigt att snacka skit om Tuffa Tuffingars Förening, gillas så klart av alla som är med i Fjantiga Fjantars Förening
Det är helt ok att spelleda. Vi ser det som ett officiellt grönpoäng.Jag ska lågflyga genom att spelleda på Mimicon på helgen.
Ursäkta och förlåt men att SL klampar runt och delar ut officiella grönpoäng är väl ändå inte poängen med spelet?!?Det är helt ok att spelleda. Vi ser det som ett officiellt grönpoäng.
Jag hittar inte just den PM-konversationen, men bara så ni vet: Brynolf gav mig jättemånga grönpoäng!Ursäkta och förlåt men att SL klampar runt och delar ut officiella grönpoäng är väl ändå inte poängen med spelet?!?
Då får man inofficiella rödpoäng.Om jag ska delta vill jag vara ett av vakttrollen från Bamse i trollskogen. @Brynolf går det att lösa?![]()
Det är ju Octa, han har redan inofficiella rödpoäng.Då får man inofficiella rödpoäng.