"
Skulle det inte vara underbart att låsa in Krille, Ymir, Rising och två valfria d20fanboys"
Tja.. Krille, Rising (fast de två kommer bra överens, men har olika åsikter), Ymir, Feliath, två valfria d20fanboys och troberg, kanske? För att göra det ännu mer intressant kan vi slänga in någon stackare med attityden "men kan vi inte bara vara vänner".. Kanske sända det hela med en webbkamera och visa det som "Expedition Mobbinson: Den siste resen"..... eller något..
"
Anyway, jag har en idé om att alla som kommer tar med sig ett scenario till sitt favoritrollspel /.../ Jag kommer iallafall ta med mig stuff till Drakar och Demoner..."
Ypperligt förslag.. Vad ska man annars göra, förresten, när det enda vi vet att vi har gemensamt är rollspel? Snacka gamla minnen? "Höhö.. Kommer du ihåg när
Arvidos skrev ett newbieinlägg på DoD-forumet och hade 14 smiliesar efter sin signatur?"...?
Om jag dyker upp tar jag väl med mig lite rollspelsgrejer, fast jag orkar inte förbereda mig med ett scenario.. Ni får göra gubbar, bestämma lite vad ni vill spela och så improviserar jag utifrån det.. Inte för att jag tycker det är kul att vara spelledare, men nu har jag inte spelat på ett tag så jag har lite abstinens.. Tar väl med mig Drakar och Demoner, Feng Shui och kanske även
In the Dark (där jag visserligen har ett scenario klart, men det har jag dragit på forumet så det kan jag nog inte använda)... samt Munchkin och ett egengjort kortspel.. Eventuellt får jag tag på bil.. Då tar jag nog med den också..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som börjar bli trött och tog bort ungefär hälften av sina fånerier (allt jag skrev efter bilen)