Nekromanti Andra översättningar av "The Lord of the Rings"...

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: Varför skriver jag det här??? [OT]

Å andra sidan är jag av åsikten att det inte finns något helvete efter döden, för helvetet är här och nu. Det är bara de som är smarta nog att snabbt lämna det här stället, som får en bättre tillvaro.

/Skuggvarg
 

Johan Granberg

Swordsman
Joined
26 Nov 2000
Messages
757
Location
Umeå
Ahem...

Nu är farbror Chrull så god och stänger tråden som han lovade annars kommer jag inte kunna hålla mig från att svara på den här skiten.
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: Ahem...

Måste du verkligen svara på mitt inlägg? Jag hade ju helt glömt bort den här diskussionen, så försök inte locka tillbaka mig nu.
Om du tvunget måste skriva något, kan du ju alltid skicka ett PM till mig, så slipper farbror chrull låsa tråden.

/Skuggis
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Varför skriver jag det här??? [OT]

"Jag har ändå tappat tron på mänskligheten för länge sen. Hade jag chansen att trycka på "den röda knappen" som skulle förinta hela mänskligheten, så skulle jag göra det. Låta naturen och Moder Jord återhämta sig från människornas framfart."

Så bara för att du tappat tron på mänskligheten så hade det varit rätt att fimpa alla oskyldiga användare på det här forumet? Vad ska vi göra för att du ska återfå tron på mänskligheten igen? Jag kan dansa lite om du vill och är du riktigt snäll så kanske du kan få en blodigel av Insignia. :gremlaugh:
 

Johan Granberg

Swordsman
Joined
26 Nov 2000
Messages
757
Location
Umeå
Re: Ahem...

Äsch du har väl ingen rätt att gnälla, Chrull borde redan ha låst tråden då du bröt mot de regler han klart och tydligt ställde upp. Han borde faktiskt göra det nu, annars har han ju visat svaghet vilket är livsfarligt för en man i hans position! :gremgrin:
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Pedant!

Gnäll lagom mycket. För övrigt var det inte jag som började bryta mot reglerna. Är du en regelfanatiker?

/Skuggvarg
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: Varför skriver jag det här??? [OT]

Japp, det hade varit rätt, som jag ser det. Nej, det hjälper inte vad ni än gör, min tro på mänskligheten är förstörd.
Det händer så mycket jävligt i världen som bevisar att mänskligheten har förverkat sin rätt att leva.

/Skuggvarg
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
Mänsklighet [OT]

"Det händer så mycket jävligt i världen som bevisar att mänskligheten har förverkat sin rätt att leva."

Samtidigt händer det så mycket bra i världen som bevisar att mänskligheten är värd att rädda.
 
Top