Nekromanti Alverboken förbeställs på Neoshoppen.

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Så jävla underbart! Hoppas verkligen att att jag han beställa en hårdinbunden en! Vore så götta. Är fanimig rädd att dom tagit slut nu, har ju varit upptagen hela dagen så har inte kunnat beställa förs nu!



/Poseur vill verkligen ha en hård en...
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! Helt klart värt det! Jag fick också en orderbekräftelse :gremgrin:



För övrigt är det bara 'din' sjuka hjärna som kopplar hårda saker till pseudoporr :gremwhistle:

/Poseur det är för långt tills släppet! :gremgrin:
 
G

Guest

Guest
Fasen, hoppas det finns någon kvar... jag satte sms till mig när bloggen uppdaterades... ock går inte in här förrän nu... Fail

/Zorbeltuss
 

Fienden

Hero
Joined
11 Oct 2008
Messages
1,655
Location
Någonstans i ödemarken
Poseur said:
För övrigt är det bara 'din' sjuka hjärna som kopplar hårda saker till pseudoporr :gremwhistle:
... Jag råkar gilla hårda saker.
Nej vänta, NEJ! Jag menar inte så! Hårda bröst, som sandsäckar NEJ VÄNTA hårda bröstvårtor.

... Det är manligt va?! D=

//Kraetyz, kanske osäker?
 

Vincir

Veteran
Joined
23 Feb 2005
Messages
85
Location
Genarp
Hur många exemplar av den "mjukinbundna" har ni köpt in?
Kommer den räcka om man beställer efter jul?

//Vincir, som hatar sin brist på pengar
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Den "mjuka" varianten har vi tryckt i ordinarie upplaga, så den ska räcka ett bra tag. Vi brukar trycka upp så att vi ska kunna sälja av dem i åtminstone 2 år, för att slippa kostnader för omtryck. Det innebär iofs i förlängningen att vi binder upp mycket kapital i ett dyrt och stort lager, men å andra sidan så kan vi alltid garantera fullsortiment, och att de flesta som vill ha böcker faktiskt kan få dem. Upplagan är i det här fallet på ynka 2000 böcker :gremwink:
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Hur tänker ni om hårdpärmssläpp i framtiden? Jag läste i nyhetsbrevet att de tjockare böckerna skulle komma i hårdinbunden variant

Kommer grundböckerna i hårdinbunden variant (eller dröjer det till Eon 4)? Dyker det upp någon spelledarskärm i hårdpapp (som Coriolis- och Requiemskärmarna t.ex.)?
Fram för mer hårdpärmar och spelledarskärmar! :gremsmile:
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
En annan tanke som slog mig (långt efter att min förra post låst sig och inte längre gick att ändra) är: Har ni funderat på att släppa sammanslagna böcker i hårdpärm, eller tänker ni er bara det på ny-släpp?

Som t.ex. Riddaren-Vapenmästaren-Krigarherren, Monster-Bestialiska-Bestar, Landsmoduler, m.m.

Hårdpärm är snyggt och hållbart, jag tror jag hade köpt på mig sammanslagna böcker i hårdpärm.
 

duncan_UBBT

Swordsman
Joined
9 Aug 2009
Messages
716
Location
Skövde
Kassören i vår förening är lite grinig över att det bara återstår ca 150kr av budgeten för år 2010...
 

Fahnen_UBBT

Veteran
Joined
22 Nov 2006
Messages
171
Location
Linköping
Re: Alverboken förbeställs på Neoshoppen. (ot)

Det är nog för ni gör fel. Alla vet att om man har en sverokförening (gissar på att ni har det) ska pengarna gå till att köpa kebab till ledningen och deras vänner. Det förutsätter iofs att man lyckas lura med tillräckligt många så man får mer pengar än kebabätare... :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Najs att den kommit iväg på tryck!!
Skall nog ta & önska mig den i julklapp.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,335
Location
Malmö
Själv har jag inte beställt den, men två av mina kompisar är stora Eon-fans, och den Eon-galna av dem hade redan beställt den hårdinbundna Alverboken när jag lite försynt frågade om han visste om att den var ute på beställning. Han prenumererade på neogames blogg. :gremshocked:
 
Top