Nekromanti Alverboken förbeställs på Neoshoppen.

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Nu har alverböckerna äntligen gått iväg till tryck!
Det blir som tidigare nämnts 2 versioner av boken. En i liknande ordinarie utseende, men med kraftigare papper än vad vi tidigare varit vana vid och med sydd & limmad rygg. Den andra är en hårdinbunden bok i väldigt begränsad upplaga. Den har ett helt annorlunda omslag, och kommer numrerad och signerad.
De finns nu också upplagda för förbeställning i webshoppen, på: www.neogames.se/neo_shop.htm

Releasedatum som lagts ut på hemsidan är med några dagar till godo. De som förbeställer kan räkna med att få böckerna ett bra tag tidigare.
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Den hårdinbundna upplagan kommer definitivt inte räcka länge. Aldrig varit med om någonting liknande i beställningsväg.
1 timma och 27 minuter efter de lades till på webshoppen, så har 47 ex av 100 hårdinbundna beställts, och 39 av mjukpärmsboken.
Känns nästan som om vi säljer U2 biljetter :gremwink:
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Legion said:
Den hårdinbundna upplagan kommer definitivt inte räcka länge. Aldrig varit med om någonting liknande i beställningsväg.
1 timma och 27 minuter efter de lades till på webshoppen, så har 47 ex av 100 hårdinbundna beställts, och 39 av mjukpärmsboken.
Känns nästan som om vi säljer U2 biljetter :gremwink:
Grattis!!!
 

DesertRain

Hero
Joined
18 Oct 2005
Messages
1,008
Location
Lund
Det verkar som hårdpärm säljer bra.
Jag ser fram emot Jargienboken i hårdpärm nu :gremsmile:
 

Fienden

Hero
Joined
11 Oct 2008
Messages
1,655
Location
Någonstans i ödemarken
Purgatory said:
Det verkar som hårdpärm säljer bra.
Jag ser fram emot Jargienboken i hårdpärm nu :gremsmile:
Tänk så här också: Den är preliminärt 256 sidor. Om man tänker på hur Neogames alltid skriver upp extra... Vi kan ju förvänta oss 300 sidor eller så. :gremwink:

Och även om det inte blir som jag tror, så kommer jag skrika som en liten flicka åt Jargienboken i vilket fall.
 

Jaggernaut

Hero
Joined
6 Aug 2003
Messages
941
Sådär, nu var det beställt. Höll dock på att få panik då jag först inte hittade igen alverboken. Var tvungen att uppdatera sidan innan den ploppade upp :gremsmirk:
 

vandraren

Swordsman
Joined
17 May 2002
Messages
453
Location
stockholm
Har beställt en hårdinbunden! Hoppas bara man hann innan de 100 tog slut!

Hur långt tid ska det ta innan man får ett bekräftelse-mail på sin beställning?
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,428
Location
Maastricht
Jag beställde nyss en hårdinbunden. Är jag försent ute?

Du får gärna kolla upp beställningen om du har tid.

Den är beställd i namnet Alexander Rosén.
 

Regmolar

Swashbuckler
Joined
30 Mar 2006
Messages
2,062
Beställde nyss den hårdinbundna jag med, hoppas som sagt att det fanns några kvar till mig :gremwink:
 
Top