Nekromanti Agents of S.H.I.E.L.D?

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,595
Location
Rissne
Jag såg just avsnitt 7, och får nog säga att jag gillade det.

Jag gillade att de drog ett par av metatrådarna framåt.

Jag gillade att en av forskarna fick vara i fält och göra action, men att det var lite trist att det bara var snoppar på uppdraget. Och att tjejerna fick vara hemma och göra mesuppdrag istället.

Överlag tyckte jag att det var ett litet steg upp från tidigare avsnitt.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,595
Location
Rissne
Avsnitt 8 tyckte jag var ett väldigt stabilt sådant. Knöt an till Thor 2, introducerade en kul karaktär och lite mytologi, helt OK effekter.

Jag gillade också Ward i det här avsnittet; lite djup skadade verkligen inte där. Sen är det lite synd att det inte var tjejen i början som fick vara arg hela avsnittet, utan att ilska och våld mestadels fick vara manligt.

Och slutscenen fick mig att rysa behagligt.

Så jag tycker att det tar sig.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,595
Location
Rissne
Avsnitt 9.
Jag gillade det nog. Mer om The Cavalry, mer anknytning till Thor 2, mer SHIELD-stuff...

Det är liksom inte "lysande", inte än. Men det börjar närma sig "okej".
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
krank said:
Avsnitt 9.
Jag gillade det nog. Mer om The Cavalry, mer anknytning till Thor 2, mer SHIELD-stuff...

Det är liksom inte "lysande", inte än. Men det börjar närma sig "okej".
Jag håller med, men en sak som drog ner det ganska mycket, var att Skye gick på Fitz-Simmons helt klart påhittade historia om the Cavalry.

/Luna Lovegood
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,595
Location
Rissne
Luna Lovegood said:
Jag håller med, men en sak som drog ner det ganska mycket, var att Skye gick på Fitz-Simmons helt klart påhittade historia om the Cavalry.
Medhåll.
 
Top