A6 utmaningen!

God45

#PrayersForBahakan
Less is more!

I den här utmaningen är målet att skriva det bästa möjliga äventyret som får plats på en sida i storleken A6! Man har alltså en fjärdedel av en A4:a sida på sig! Allting som får plats där är tillåtet!

Regler:
  • Ditt scenario får vara skrivet till valfritt rollspel.
  • Bidraget får vara skrivet på svenska, engelska, polska, eller vilket språk som helst.
  • Bidrag ska lämnas in via länk eller som bilaga i den här tråden, senast 1a mars 2026 kl.08:00
  • Varje deltagare får lämna in så många bidrag hen eller de vill. Samarbete är tillåtet, och uppmuntras. Varför inte göra 4 äventyr som får plats på en A4?

Vinnare:
Efter deadline så kommer en omröstning startas för att bestämma en vinnare!

Finns någon minimum-typsnittsstorlek eller några krav på läslighet? =)

Nej, men om man gör något som inte går att läsa förlorar man nog när bästa ska röstas fram. 😂

Vore dock coolt med ett äventyr som måst läsas med mikroskåp! :D

Alltså, jag är verkligen supersugen på det här. Fatta om jag får ihop ett undersökande mysterieäventyr med ledtrådar och allt på ett A6! Jag måste nog försöka, i alla fall.

Alltså, jag är verkligen supersugen på det här. Fatta om jag får ihop ett undersökande mysterieäventyr med ledtrådar och allt på ett A6! Jag måste nog försöka, i alla fall.

Oh! Vill se ett av dina undersökande mysterium ihoptryckt med ultra-mimimalism! Det låter jätte coolt! :D

Back