Nekromanti [10M01] § 2. Val av mötesordförande, etc.

Re: Nomineringar just nu.

Det tar nog ännu längre tid. Alla är väldigt ovilliga att vara ordförande själva, så nu när du sagt att du kan tänka dig det blir nog alla glada och vill komma vidare.

VAL AV MÖTESORDFÖRANDE

Jag anser att vi fått in nog med förslag till posten som mötesordförande.

Är det mötets mening att välja Bobby Magikern till mötesordförande?

(Svara med ett tomt meddelande med ett JA eller NEJ [så slipper vi följdfrågan »Någon däremot?«] i ämnesraden.)

Jag accepterar nomineringen som mötessekreterare.

/tobias

Dante said:
Mötesordförande: Bobby Magikern*

Mötessekreterare: Dante, Pilzeman, Vicotnik, Persson*, Gurgeh*

Justerare: krank, solvebring, Pilzeman

* Har ej sagt om de accepterar nomineringen eller ej.

Sedan: Det här tar för lång tid. Om varje punkt ska avhandlas i detta tempo är vi inte klara med mötet denna sida jul.

Ber om ursäkt för min frånvaro, har varit på en konferens några dagar. Jag ställer inte upp som mötessekreterare.

JA [NT]

Fy fan för alla er stackare som lever kvar i trådad visning... Ni får nog aldrig se det här meddelandet, till exempel.

I did

krank said:
Fy fan för alla er stackare som lever kvar i trådad visning... Ni får nog aldrig se det här meddelandet, till exempel.
Lulz

Re: VAL AV MÖTESORDFÖRANDE

Jag finner att mötet valt Bobby Magikern till mötesordförande – och lämnar därmed över presidiet till honom.

Varsågod, Bobby. Take it away!

Herr ordförande: Glöm inte val av sekreterare och justerare.

Absolut! Hur gör vi, ska jag lägga fram ett förslag på vilka två det blir som får bifallas eller avslås, eller gör vi på något annat vis?

Lägg fram ett förslag för sekreterare och ett för justerar och så tar vi dom till omröstning så vi kommer vidare någon gång.

Back