Hägerstrand
Glädjen tyvärr slut, välj ett annat alternativ
Rätt. Om Pelle Svanslös finns med i boken har jag missat det.Mörk Borg, psalm 1:1
Rätt. Om Pelle Svanslös finns med i boken har jag missat det.Mörk Borg, psalm 1:1
Man VET aldrig.Rätt. Om Pelle Svanslös finns med i boken har jag missat det.
Why Don't We Just Kill the Kid In the Omelas Hole?What's the point of giving up? Leaving won't change anything. Political resentment - to push away all growth within.
Kejrå, jag tar tillbaka bollen, @Deodanders verkar ändå ha semester från tråden. Skinny puppy - Deep down trauma hounds.What's the point of giving up? Leaving won't change anything. Political resentment - to push away all growth within.
Behöver jag läsa Shakespeare igen? R&J?Kejrå, jag tar tillbaka bollen, @Deodanders verkar ändå ha semester från tråden. Skinny puppy - Deep down trauma hounds.
Nu blir det kombo!
Beloved name of deceased, thou who perished by means of death, through this name of object I conjure thee
Pratchett?Beloved name of deceased, thou who perished by means of death, through this name of object I conjure thee
Någon typ av nekromantisk ritualtext till rollspel är exakt vad det är. Det är till och med en nekromantisk ritualtext som är ett rollspel.Någon typ av nekromantisk ritualtext? Till rollspel? Kan inte riktigt kännas vid :0
Det har versaler, så inte kill puppies for satan.kill puppies for satan?
Eller nej, det är säkert ett sånt där journal-spel men jag minns inte vad de heter.
Det är inte ett journal-spel. Det är ett spel för två spelare.kill puppies for satan?
Eller nej, det är säkert ett sånt där journal-spel men jag minns inte vad de heter.