”Var är citatet ifrån?”-leken

Jag hävdar att jag inte sett den här filmen. Så jag gissar på Fist of the North Star spelfilmen med Garry Daniels som Ken. Han måste ju spelat mot JCVD?
Nej, men jag skulle säga nu är vi i precis rätt stil av film och snackar!

Både vad gäller kvalitet, och den övergripande postapokalytipska känslan.

Kan avslöja att den där andra JVCD-motspelaren som är med i denna filmen är Lance Henrikse!

Men som sagt är JVCD själv inte med i denna film.

Här är ett till citat från samma film, sagt av Vincent Klyn (of Cyborg fame) till Lance Henriksen (of Millenium fame):

"I want to join the army you're gathering. I'm not one of these farmers, I'm just travelling with them until I found you."

Lance Henriksens svar:

"Then help me gather up these pumpkin-heads without killing them."

Här är ett till citat från samma film, sagt av Vincent Klyn (of Cyborg fame) till Lance Henriksen (of Millenium fame):

"I want to join the army you're gathering. I'm not one of these farmers, I'm just travelling with them until I found you."

Lance Henriksens svar:

"Then help me gather up these pumpkin-heads without killing them."

Jag får inte till det här utan att börja kolla på imdb.

Jag tror att jag har sett den där filmen, men minns inte vad den heter! Lance är en robot av något slag, stämmer det?

Jag tror att jag har sett den där filmen, men minns inte vad den heter! Lance är en robot av något slag, stämmer det?
Det stämmer!

Taglinen är:

"He said it takes a cyborg to kill a cyborg. She's going to prove him dead wrong."

Nu är bara frågan vad heter, eller för all del, vad någon av karaktärerna som sagt något av citaten heter =D

Men om ingen tagit något av dem tills när jag ätit middag ikväll är jag benägen att ge dig rätt för nära nog =D

Det stämmer!

Taglinen är:

"He said it takes a cyborg to kill a cyborg. She's going to prove him dead wrong."

Nu är bara frågan vad heter, eller för all del, vad någon av karaktärerna som sagt något av citaten heter =D

Men om ingen tagit något av dem tills när jag ätit middag ikväll är jag benägen att ge dig rätt för nära nog =D

Nej, jag minns absolut inte vad den heter. Vet bara att jag såg den med mina kompisar i vår gamla tradition Söndagsfilm. De sov över hos mig och till frukost på söndag såg vi någon riktigt dålig B-film vi hyrt på videobutiken. 😂

Nej, jag minns absolut inte vad den heter. Vet bara att jag såg den med mina kompisar i vår gamla tradition Söndagsfilm. De sov över hos mig och till frukost på söndag såg vi någon riktigt dålig B-film vi hyrt på videobutiken. 😂
Jag ÄLSKAR riktigt dåliga B-filmer 😅

I alla fall när de håller så här hög nivå 😂

Back