”Var är citatet ifrån?”-leken

Erkänn att det är Bambi nu bara för att übereil sa det

Det är Bambi och det är för att übereil sa det 🤣 Hade ni inte tagit det fastän det var precis innan hade jag skrattat åt er varje gång jag öppnade tråden 🤣

Det är Bambi och det är för att übereil sa det 🤣 Hade ni inte tagit det fastän det var precis innan hade jag skrattat åt er varje gång jag öppnade tråden 🤣
Mitt favorit-Bambirelaterade citat är annars videobutiken som ställde Bambi II i sin "oh yes... there will be blood!"-monter.

Übereil

Typ lika dumt som när jag tog MI-introt på Limp Bizkit-låten och Häger tramssäger Limp Bizkit.

Men men. Tar något enkelt igen då :)

Where's its $#&*&@ head? This whole thing's stupid. Let's keep goin'.

Jag känner igen det här väldigt mycket. Så först tänkte jag Buffy. Men nu är jag inne på att det är ett tv-spel. Kanske det där med zombies till xbox 360 där man är en fotograf och typ bygger knasiga vapen. Namnet undflyr mig, men Frank heter han huvudpersonen i varje fall.
Edit: Dead Rising heter det ju.

Jag känner igen det här väldigt mycket. Så först tänkte jag Buffy. Men nu är jag inne på att det är ett tv-spel. Kanske det där med zombies till xbox 360 där man är en fotograf och typ bygger knasiga vapen. Namnet undflyr mig, men Frank heter han huvudpersonen i varje fall.
Edit: Dead Rising heter det ju.
TV-spel är korrekt, Dead Rising not so much.

Censuren gör mig förvirrad. Är det Astarion från BG3 (eller någon annan i BG3) och du har censurerat "bloody" eller "damned"?

Back