Deodanders
Syntaldicus Nomenclatus
Men vad fan, det är Fleabag.
Det är det såklartMen vad fan, det är Fleabag.
Jag har faktiskt aldrig sett The Crow, men skurken kanske citerar författaren...Det här har jag läst på svenska. Men jag vet inte vad det är.
Det är i alla fall inte skurken i The Crow som pratar om att barndommen är slut när man förstår att man ska dö. Men jag gissar på honom ÄNDÅ!
Nej, det var mest för att jag inte hade någon plan och det var det första jag kom att tänka på. Kan det vara typ Tennessee Williams? Honom har jag läst på svenska så det skulle vara en rimlig förklaring.Jag har faktiskt aldrig sett The Crow, men skurken kanske citerar författaren...
Den här boken kom tre år före katten på taket.Nej, det var mest för att jag inte hade någon plan och det var det första jag kom att tänka på. Kan det vara typ Tennessee Williams? Honom har jag läst på svenska så det skulle vara en rimlig förklaring.
Du får en ny chans nuOm vi ska svara på vilken bok det handlar om, så är det Of Mice and Men av John Steinbeck.
Damn! Kortare svar går snabbare att skriva.
East of Eden är rätt svar!So, en bok av John Steinbeck där någon frågar om hans bok Of Mice and Men? Jösses, karln har ju skrivit massor och jag kan inte många titlar utantill. Grapes of Wrath kom väl strax efter Of Mice and Men, så den funkar inte.
Jag har ingen aning om när den kom, men jag drar väl till med den enda titel jag kan utöver de två ovan: East of Eden.