Alltsssååå antagligen inte men: Time BanditsDå är det min tur och det blir en liten kluring:
"Here you are, sir. Main level, please."
Solaris?Mera ledtrådar: Filmen är över femtio år gammal och citatet är den första repliken som sägs i filmen efter nästan en halvtimma av musik och ljudeffekter.
Det är rätt!2001: a space odyssey?
Då kanske det kan vara en Jaques Tati-film? Charade kanske?Mera ledtrådar: Filmen är över femtio år gammal och citatet är den första repliken som sägs i filmen efter nästan en halvtimma av musik och ljudeffekter.
Borde inte vara så komplicerat, tänker jag.Under Karlavagnens stjärnor tar jag Orions bälte av
Du är min ros, du är mitt ris och jag dricker av din sav
RanelidBorde inte vara så komplicerat, tänker jag.
Tänkte väl att det skulle gå snabbtKrymplings!
Delta Green? (Fast jag vet att jag har trollat i Delta Green så nä)Unlike many games with supernatural elements in the setting, this one does not allow characters the option of using magic. There are two reasons for this, ...
Hmm, fler spel i samma setting, alltså?Unlike many games with supernatural elements in the setting, this one does not allow characters the option of using magic. There are two reasons for this, ...
Det är inte hur jag skulle tolka den meningen.Hmm, fler spel i samma setting, alltså?
Hunter (WoD)?
Ah, så inte det.Det är inte hur jag skulle tolka den meningen.