God45
#PrayersForBahakan
Vafakk, var det rätt?!
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
Just like lungs sucking on air
Survival's natural as sorrow,
Men det är musik, en låt, ett band. (Vilket band avslöjade jag att jag skulle ta när det blev min tur näst på pubträffen i fredags, fast det tycks chrull ha glömt till fördel för er andra.)
Bättre ledtråd: gruppens gitarrist och huvudsaklige textskrivare i början av karriären gick johatsu för rätt många år sedan nu. Han är även delvis avbildad på gruppens första skiva, som den här låten är från. De fortsatte göra musik, men debuten är den enda jag lyssnat på.
4 Real! Motorcycle Emptiness närmare bestämt.Shit, är det Manic Street Preachers? För deras sångare försvann spårlöst.
Epic Rap Battles of History: Thor vs Zeus
Med denna ledtråd och påminnelse hade jag tagit det! Men det är lätt att säga nu när någon annan han föreMen det är musik, en låt, ett band. (Vilket band avslöjade jag att jag skulle ta när det blev min tur näst på pubträffen i fredags, fast det tycks chrull ha glömt till fördel för er andra.)
Bättre ledtråd: gruppens gitarrist och huvudsaklige textskrivare i början av karriären gick johatsu för rätt många år sedan nu. Han är även delvis avbildad på gruppens första skiva, som den här låten är från. De fortsatte göra musik, men debuten är den enda jag lyssnat på.
kejsar Franz JosefNästa citat:
"Det är jag som bestämmer.
Det är inte Gud.
Inte ödet. Inte staten. Det är jag."