Vi, the royal we, är glada att kunna stå till tjänst!Fortsätter ni välja media jag konsumerat inom 30 dagar så blir det här bra!![]()
Kan avslöja redan nu att citatet är översatt.Magnus Uggla, någon intervju i Söndagsöppet?
Ouff! Då kan det ju vara vem som helst. Den Lemmy på sin dödsbädd?Kan avslöja redan nu att citatet är översatt.
Okej, då gissar jag på när Morrissey lämnade The Smiths.Det är ingen dödsbädd, men det var döden och återfödseln av någonting.
Det var ingen mördare, men passande nog finns det ändå en koppling till mord.
Jag är medveten om att detta kanske bara ställer till det för er, men efter ett svar säger samma person detta:
"Fuck Mupparna! Du kan vara en jävla Mupp!"
Jag kommer vara ganska givmild med ledtrådarna här, så länge folk gissar.
Bra gissning! Fel, men bra gissat ändå! Det handlar absolut om någon som lämnar ett band, och man skulle kunna beskriva de bägge männen inblandade i denna ordväxling för Sad Boys, precis som Morrissey. Men ingen av de två personerna är britt, ivf inte om man ser till födseln.Okej, då gissar jag på när Morrissey lämnade The Smiths.
De här personerna är inte bröder. Eller ens födda i samma land. Den av dem som citeras är född i ett land som inte längre finns!Då gissar jag på Oasis och att det är Noel som säger det till Liam.
Übereil
Edit: hade för mig att de var från Irland. Men men, får väl stå för gissningen ändå.
Vadå, är det Yung Lean? I den där dokumentären?Bra gissning! Fel, men bra gissat ändå! Det handlar absolut om någon som lämnar ett band, och man skulle kunna beskriva de bägge männen inblandade i denna ordväxling för Sad Boys, precis som Morrissey. Men ingen av de två personerna är britt, ivf inte om man ser till födseln.
Det här hände dessutom inte ens samma millennium som din gissning.
Det är ju precis de.Blixa Bargeld? Och Nick Cave som person 2 då?
Det är verkligen en svinigt bra video. (Låten är bra också.)Måste posta detta också.
Det är ju Blixa och Cave som sjunger duett i odödliga klassikern The Weeping Song med en ännu bättre musikvideo. Se nedan. Men kolla också denna fantastiska beskrivning av hur Cave fick upp ögonen för Blixa:
Cave first saw Bargeld performing with Einstürzende Neubauten on TV while The Birthday Party were touring in Amsterdam. He described the music as “mournful”, Bargeld as looking “destroyed”, and his screams as “a sound you would expect to hear from strangled cats or dying children."