rätt plats och kulturform, men fel person och årHulk Hogan, Madison Square Garden, 1988
Du är snubblande nära, rätt person och plats. Men lite för sent i tid.Gissar på Mama Foley's Boy, Madison Square Garden 2001. Kanske efter 9/11?
Det är... för tidigt.Det hade ju känts väldigt sniket att sno den här från @Deodanders , men jag gissar på 1995.
1999!Det är... för tidigt.
Det är... för sent.1999!
Där har vi det vinnande årtalet. Citatet kommer från promon när Cactus Jack dyker upp för första gången i WWF.1997
Vänta nu. Bevittnade vi precis ”Var är citatet ifrån?”-lekens version av The Fingerpoke of DOOM~?From the top rope!@guldfink fick rätt, det var Fisherman's Blues med The Waterboys.
Frankenstein?Svårt frestad nu att ta nåt från The Mountain Goats wrestlingtemaplatta Beat the Champ, men om guldfink så gentilt lämnar över ska jag väl inte vara den som är den.
Så på förekommen anledning:
"Is he a ghoul, or a vampire? I mused. I had read of such hideous, incarnate demons. And then, I set myself to reflect, how I had tended him in his infancy; and watched him grow to youth; and followed him almost through his whole course; and what absurd nonsense it was to yield to that sense of horror."
Du var väldigt mycket närmare med förra gissningen.Är det han den där borgmästaren i Walking Dead som pratar om sin son?
Såklart det är boken! Heathcliff är det som beskrivs. My one dream, my only master.Wuthering Heights!
Edit: Boken alltså. Den läste jag nyss. Om det är med i nya filmen vet jag inte, för den har jag inte sett.