”Var är citatet ifrån?”-leken

Ah fuck vad jag känner igen det. Det är en dum infofilm i en dum komedi. Uhm....
.. uh.
Magnum!

Zoolander?
Ja! En av de roligaste filmerna någonsin. Och Bret Easton Ellis menade att Stiller snott idén från Glamourama, vilket också är fantastiskt kul. ”Vi har en förlikning som gör att jag inte kan säga mer än att han VERKLIGEN måste gillat min bok.”

Yay!
Ska låta bli att ta något med musik då (era okultiverade barbarer).

Du säger att demonerna stal Ogdens skylt? Det låter inte likt de demoniska illdåd som jag hört talas om.
De onda bestarna brukar slita hjärtat ur kroppen på folk, inte stjäla deras skyltar.

Låter som nåt någon skulle kunna säga i nån Diskworld-novell. Frågan är bara vilken (för det känns fusk att säga Pratchett). Skulle det kunna vara Vimes som säger det?

Übereil

Vilket sätter oss nånstans mellan 2003 och 2008, (jag minns inte när SpaceQuest6 kom ut, men typ). Om det inte kom ett ”nytt” spacequest efter de vanliga. Så ett Splinter Cell? Chaos Theory?

Vilket sätter oss nånstans mellan 2003 och 2008, (jag minns inte när SpaceQuest6 kom ut, men typ). Om det inte kom ett ”nytt” spacequest efter de vanliga. Så ett Splinter Cell? Chaos Theory?
Nej, men spelet jag tänker på ingår också i en serie, och i likhet med "chaos theory" är det inte det första spelet i sin serie.

Back