Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Nästa citat;
”Another day, another defilement!”
Det ska erkännas att personen som säger detta är med i två olika... låt oss säga "verk".”Another day, another defilement!”
Nästan som att det är en av mina favoritserier också (vilket det är!).Och då är det ändå mitt andra B5-citat här!
View attachment 26608
Samma person svarade rätt den gången också.
Cast A Deadly Spell / Witch huntDet ska erkännas att personen som säger detta är med i två olika... låt oss säga "verk".
Det finns absolut kopplingar mellan "verken", men det är så att säga inte "del 1" och "del 2". Jag är faktiskt inte säker på vilken av "verken" just det här citatet är från, men jag accepterar endera (eller personen) som rätt svar.
Nästa citat;
Ni får ytterligare citat från samma karaktär som ledtråd;Det ska erkännas att personen som säger detta är med i två olika... låt oss säga "verk".
Det finns absolut kopplingar mellan "verken", men det är så att säga inte "del 1" och "del 2". Jag är faktiskt inte säker på vilken av "verken" just det här citatet är från, men jag accepterar endera (eller personen) som rätt svar.
Det rör sig om en sidokaraktär som förekommer i två olika TV-serier (samma skådis i båda).
Ena TV-serien är en spinnoff från första, och flera skådisar spelar samma karaktärer i båda serierna.
Saul Goodman?Nästa citat;
Buffy/Angel?Det rör sig om en sidokaraktär som förekommer i två olika TV-serier (samma skådis i båda).
Ena TV-serien är en spinnoff från första, och flera skådisar spelar samma karaktärer i båda serierna.
Det var xena som var spinoffenVänta vafan kan det vara vahetteren Xena, hade inte den en massa spinoffs (som jag aldrig såg)?