”Var är citatet ifrån?”-leken

Men vad muppiga ni är! Efter en massa omöjliga citat, kör ni ett från min absoluta favvo-TV-serie. Just när jag är iväg och spelar rollspel och inte har tid att kolla forumet. :oops:
Och då är det ändå mitt andra B5-citat här! :-)

1762635780575.png

Samma person svarade rätt den gången också.

”Another day, another defilement!”
Det ska erkännas att personen som säger detta är med i två olika... låt oss säga "verk".

Det finns absolut kopplingar mellan "verken", men det är så att säga inte "del 1" och "del 2". Jag är faktiskt inte säker på vilken av "verken" just det här citatet är från, men jag accepterar endera (eller personen) som rätt svar.

Det ska erkännas att personen som säger detta är med i två olika... låt oss säga "verk".

Det finns absolut kopplingar mellan "verken", men det är så att säga inte "del 1" och "del 2". Jag är faktiskt inte säker på vilken av "verken" just det här citatet är från, men jag accepterar endera (eller personen) som rätt svar.
Cast A Deadly Spell / Witch hunt

Nästa citat;

”Another day, another defilement!”

Ni får ytterligare citat från samma karaktär som ledtråd;

"This plan of yours, does it involve humiliating that horse's ass? Then I'm in!"

Det rör sig om en sidokaraktär som förekommer i två olika TV-serier (samma skådis i båda).

Ena TV-serien är en spinnoff från första, och flera skådisar spelar samma karaktärer i båda serierna.

Det rör sig om en sidokaraktär som förekommer i två olika TV-serier (samma skådis i båda).

Ena TV-serien är en spinnoff från första, och flera skådisar spelar samma karaktärer i båda serierna.

Law & Order?! :D

Oh, eller är det X-Files och Lone Gunmen.

ELLER The Wire och Homocide life on the streets?

Buffy/Angel?
GoT/HotD?
Harley Quinn/Kiteman?

(Kör väl på att bara gissa alla serier som finns med spinoffs då 😅)

Vänta vafan kan det vara vahetteren Xena, hade inte den en massa spinoffs (som jag aldrig såg)?
Det var xena som var spinoffen :D

Hon var en skurk i Hercules: The legendary journeys och skulle ha dött efter tre avsnitt. Men hon blev väldigt populär.

Citaten är från Autolycus, Bruce Campbells karaktär som dök upp i båda serierna.

Back