Thomas Ligotti, kanske?
Thomas Ligotti, kanske?
Unknown Armies? :0
Jag tänkte väl att någon mer än jag skulle ha hört honom, trots att det var en relativt obskyr internet-figur! Jag har inte TikTok utan har hittat honom på YouTube.Tom Cardy är det ju! Trancendental Cha-Cha!
Lyssna på hans Lotr låt också! They walk!
Då gissar jag bara på det här tjosanet du tipsade om för nån vecka sen, You will die in this place?Nyare!
Då gissar jag bara på det här tjosanet du tipsade om för nån vecka sen, You will die in this place?
Det är pre-www, sant analogt i något av en dubbel bemärkelse.Det där låter som nåt ur typ Skalman skryter, Sagan om de bannlysta eller annan sån tidig svensk internethumor. Men jag kan inga titlar eller upphovspersoner, så jag kan inte göra en konkret gissning.
Rätt författare! Så fan, du får rätt helt och fullt helt enkelt. Det är från Garderobsbio av Barbro Lindgren (1978).Loranga, masarin och dartanjang?
-"Why do you wear a mask? Were you burned by acid, or something like that?"
-"Oh no, it's just that they're terribly comfortable. I think everyone will be wearing them in the future."
Superhero movie?Ett tröstpris är också ett pris!
Nästa citat:
Skäms inte för att ta tillbaka pinnen direkt. Bleka dödens minut!Ett tröstpris är också ett pris!
Nästa citat:
Well, han sa andra repliken. Fezzik sa första (för jag vill också kunna!).15 minuter för sen. Jag fyller på med att det var Dread Pirate Roberts som sa det för att visa att jag också kunde.
Übereil