well shit
thats a hell of a mystery no one thought was a mystery and didnt even really need solving
but damn if it didnt just get solved so nice work
Kanske Men in Black 3?Här är ett som jag då och då citerar till vardags:
Tyvärr inte rätt, men det är ju också ett underbart citat:Sägs det inte något sådant i filmen Burn after reading?
Ledtråd till mitt citat (som kanske redan framgick iofs) är att stavning, skiljetecken och radbrytningar är från originalet.
Har övervägt att använda just det citatet tidigare, det lär ju inte hända nuTyvärr inte rätt, men det är ju också ett underbart citat:
Chubb: ... What did we learn, Palmer.
Palmer: I don’t know, sir.
Chubb: I don’t fucking know either. I guess we learned not to do it again.
Palmer: Yes sir.
Chubb: Although I’m fucked if I know what we did.
Palmer: Yes sir. Hard to say.
Ledtråd till mitt citat (som kanske redan framgick iofs) är att stavning, skiljetecken och radbrytningar är från originalet.
Synd för dig, för det är Homestuck! (Dave Strider, närmare bestämt.) Men det kunde varit värre – tänk på mig, som är tjejen som skrev Homestuck-citatet.Det är inte Homestuck va? Jag vill inte vara killen som tar Homestuck citatet![]()
Bara att börja gissa påvevals-filmer, då.Certainty is the great enemy of unity. Certainty is the deadly enemy of tolerance. Even Christ was not certain at the end. "My God, my God, why have you forsaken me?" he cried out in his agony at the ninth hour on the cross. Our faith is a living thing precisely because it walks hand-in-hand with doubt. If there was only certainty and no doubt, there would be no mystery. And therefore, no need for faith. Let us pray that God will grant us a Pope who doubts. And let him grant us a Pope who sins and asks for forgiveness and who carries on.
Jag vet vad det är, ska jag säga? Conclave och Cardinal Lawrence.
[he] lay down
And took a little sleep
When he awoke, Lord Donald
Was standing at his feet
Saying, "How do you like my feather bed
And how do you like my sheet?
How do you like my lady
Who lies in your arms asleep?"
"Oh well, I like your feather bed
And well, I like your sheets
But better I like your lady gay
Who lies in my arms asleep"
"Well, get up, get up", Lord Donald cried
"Get up as quick as you can
It'll never be said in fair England
I slew a naked man"
"Oh, I can't get up, I won't get up
I can't get up for my life
For you have two long beaten swords
And I not a pocket knife"
"Well, it's true I have two beaten swords
And they cost me deep in the purse
But you will have the better of them
And I will have the worse"
"And you will strike the very first blow
And strike it like a man
I will strike the very next blow
And I'll kill you if I can"
Tyvärr icke korrekt. Den ursprungliga versionen här är från ett par hundra år senare. Den här som jag tänker på några hundra till ändå.Det där är från Green Knight, är det inte?
Eller alltså, det är den gröna riddaren i förklädnad. Jag vet inte från vilken källa. Men jag satsar på den som pratar!
Och vem tusan det nu är han pratar med. Percival?