Anthrox
Permanent förvirrad tack vare Vimes
Nostradamus är helt rätt!Då gissar jag på Nostradamus. Eller Quasimodo för att citera Sopranos.
Nostradamus är helt rätt!Då gissar jag på Nostradamus. Eller Quasimodo för att citera Sopranos.
"Mmmm, baked to perfection! Can you believe this?! It all comes with the room! Mmm, mmhhnm, ah yes! I love being in continent, I love being incontinent! A delight to the senses, isn't it my friend?"
Vagina Monologues?
Är det Barnys robot-monolog från HIMYM?
Jag har väldigt dålig koll på pjäser, och detta passade inte in på nån av dem, så jag googlade ut mig själv ur tävlingen.
Allt jag tänker säga är; fy fan vad mörkt! Jag läste bara några paragrafer och nu behöver jag stänga ner jobbdatorn och gå och lägga mig i soffan och gråta lite.
Utifrån ovan så tänker jag då att det är Sarah Kane, men ska erkänna att jag inte har en aning om vilket verk.
Det var faktiskt den jag hade chansat på. Har bara läst Blasted (när det begav sig).
True Detective säsong 2"If you ever bully or hurt anybody again, I'll come back and buttfuck your father with your mom's headless corpse on this goddamn lawn. 12 years old my ass...fuuuck you!"