”Var är citatet ifrån?”-leken

"You know what freedom is? No fear. Just like Tom Cruise."

Är det här från något? Jag har sett det på tumblr och stuff men trodde det var dum internet skit och inte från något 😂 Hmmm… Det är inte Tom Cruise själv som säger det hos Opera eller något?

Är det här från något? Jag har sett det på tumblr och stuff men trodde det var dum internet skit och inte från något 😂 Hmmm… Det är inte Tom Cruise själv som säger det hos Opera eller något?
Det är från nåt, en film faktiskt.

Men en ledtråd då: regissören har gjort en film med Tom Cruise (i en av sina bättre roller, bredvid Tropic Thunder som nämndes ovan), men han är inte med här. (Han som säger det har spelat tex Sancho Smilax och Alejandro Gillick.)

Du har rätt, det var väl det som var lurigt. Men kollar ni inte trailers my dudes? Det här är fan höstens release.

One battle after another? Såg trailern för den innan Fantastic 4 (men minns inte repliken) och alla snackar om den filmen.

One battle after another? Såg trailern för den innan Fantastic 4 (men minns inte repliken) och alla snackar om den filmen.
Aye!

Det har släppts ett par trailers hittills, tyvärr tror jag den (iaf den jag sett ett par gånger) på bio är lite nedkortad.

Här är ett omöjligt jävla citat! Lycka till!

The body is but a vessel for the soul, a puppet which bends to the soul's tyranny. And lo, the body is not eternal, for it must feed on the flesh of others, lest it return to the dust from whence it came. Therefore must the soul deceive, despise and murder men.

Back