God45
#PrayersForBahakan
"You know what freedom is? No fear. Just like Tom Cruise."
You know what freedom is? No fear. Just like Tom Cruise.
Hot fuzz?"You know what freedom is? No fear. Just like Tom Cruise."
"You know what freedom is? No fear. Just like Tom Cruise."
Det är från nåt, en film faktiskt.Är det här från något? Jag har sett det på tumblr och stuff men trodde det var dum internet skit och inte från någotHmmm… Det är inte Tom Cruise själv som säger det hos Opera eller något?
Gah, jag tyckte det känndes bekant! Har nog inte sett dirty dancing på nästan 30 år =DNobody puts baby in a corner. Dirty Dancing!
Way of the gun?"You know what freedom is? No fear. Just like Tom Cruise."
Bra giss. fyra ord i titeln här med! Det är ju rätt skådis jag tror du far efter. Den är lite lurig den här, men jag trodde faktiskt fler än jag var osannolikt pepp på denna.Way of the gun?
Snatch?Men en ledtråd då: regissören har gjort en film med Tom Cruise (i en av sina bättre roller, bredvid Tropic Thunder som nämndes ovan), men han är inte med här. (Han som säger det har spelat tex Sancho Smilax och Alejandro Gillick.)
Cruise spelar en möjligen något Strauss-aktig figur i regissörens tidigare film som jag nämnde, om nu det kan ge nåt.Det liknar väldigt mycket hur Strauss talar om Cruise i The Game.
Är det en film som inte släppts ännu alltså? Då är det nog en crapshoot för min delmen jag trodde faktiskt fler än jag var osannolikt pepp på denna.
Du har rätt, det var väl det som var lurigt. Men kollar ni inte trailers my dudes? Det här är fan höstens release.Är det en film som inte släppts ännu alltså? Då är det nog en crapshoot för min del![]()
Du har rätt, det var väl det som var lurigt. Men kollar ni inte trailers my dudes? Det här är fan höstens release.
Aye!One battle after another? Såg trailern för den innan Fantastic 4 (men minns inte repliken) och alla snackar om den filmen.