If you read the T.V. Guide, you don't need a T.V.
Married with children?Jag kan också rekommendera Bone. När jag läste den sist tänkte jag på hur mycket den kändes som en rollspelskampanj.
Jag fick hjälp av min lillebror att komma på ett citat:
Jag tänkte också på den!Married with children?
Lost Boys! Det är vad gamla gubben säger till ungen!Jag fick hjälp av min lillebror att komma på ett citat:
Snyggt!Lost Boys! Det är vad gamla gubben säger till ungen!
Vafalls!? Favvofilm som jag sett för många ggr, och missat det citatet?Lost Boys! Det är vad gamla gubben säger till ungen!
Fuck , I 100% know Ive heard this before but I can't remember where.Så här kommer ett lite kontroversiellt citat;
"I'd quit because I'd had a belly full of killing. But then I'd rather be a killer than a victim."
Jag står över för att inte ta tillbaka direkt, men det bränner i fingrarnaSå här kommer ett lite kontroversiellt citat;
"I'd quit because I'd had a belly full of killing. But then I'd rather be a killer than a victim."
Så här kommer ett lite kontroversiellt citat;
Sushi… that’s what my ex-wife used to call me. Cold fish…Är inte det här från Blade Runner berättarrösten? Den de klippte i special edition?
Jag hade för mig att det var US theatrical. Men jag har svårt att hålla isär alla versioner =D…Är inte det här från Blade Runner berättarrösten? Den de klippte i special edition?
Jag fattar inte att så många har svårt för dem. Jag tycker de är jätteroliga =DSushi… that’s what my ex-wife used to call me. Cold fish
Jag förstår att de antagligen är sämre om man försöker vara objektiv filmkritiker, men de var med på min VHS jag såg hundra gånger som tonåring och jag tycker filmen känns helt tom utan voiceover.Jag fattar inte att så många har svårt för dem. Jag tycker de är jätteroliga =D
Nobody puts baby in a corner. Dirty Dancing!You just put your pickle on everybody's plate, college boy, and leave the hard stuff to me.