Helt rätt!Det är väll Hudson Hawk? De har ju det återkommande Nintendo skämtet?
Höken är lös på svenska! Eller Löken är hög i MADs version…Det är väll Hudson Hawk? De har ju det återkommande Nintendo skämtet?
Jag funderar på om det där med att de tajmar sina stötar med svensktopp låtar i Tomas Alfredssons Jönssonligan, är det en blinkning till Höken är lös?Höken är lös på svenska! Eller Löken är hög i MADs version…
Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.
Terry Pratchett?
Oj, en till. Minns inte vilken bok, men jag har läst den.Rätt!
Det här kan ju inte vara Pratchett igen, men lät som något som skulle kunna vara med i Guards! Guards!”Just do me one favor! When […] gets here, try not to mention your friend the dragon!”
”Why not?”
”Because dragons dont exist, thars why!”
Peter och draken Elliot? Ingen aning vad den heter på engelska.”Just do me one favor! When […] gets here, try not to mention your friend the dragon!”
”Why not?”
”Because dragons dont exist, thats why!”
Inte Harry Potter.Jag har svårt att ens börja tänka på vad det skulle kunna vara.
Något från Harry Potter? Typ nån av de där nyare, som mystical beasts and were to find them?
Är det från Bone tro?Inte Harry Potter.
Okej.
Ledtråd ett: citatet kommer från en serietidning, sedermera seriealbum. Har så vitt jag vet aldrig förekommit i något annat medium.
Jepp! Citatet är från rätt tidigt i den första albumet. Bone och Thorn pratar med varandra.Är det från Bone tro?
Inte undra på att det var svårt. Har inte ens hört talas om den.Jepp! Citatet är från rätt tidigt i den första albumet. Bone och Thorn pratar med varandra.