chrull
Stockholm Kartell
Det här är en bra gissning. Det är fel, men vi börjar röra oss i rätt områden.Elric of melnibone?
Det här är en bra gissning. Det är fel, men vi börjar röra oss i rätt områden.Elric of melnibone?
Stormbringer var min gissning (eftersom DoD-bilden är på framsidan). Men det kanske är fel karaktär överhuvudtaget.Det här är en bra gissning. Det är fel, men vi börjar röra oss i rätt områden.
Ja, absolut. Lythande (magikern med den blå stjärnan tatuerad i ansiktet) sjunger om Bercy.Tjuvstaden, Robert Asprin?
So when you’re asked to fight a war that’s over nothing it’s best to join the side that’s gonna win.
And no one’s sure how all of this got started but we’re gonna make them goddamn certain how its gonna end.
Jag ser mitt misstag -- jag associerade med Sapfo fragment 48, vilken har vissa likheter.Ja, absolut. Lythande (magikern med den blå stjärnan tatuerad i ansiktet) sjunger om Bercy.
The heroes, Joe Abercrombie?Nytt citat!
Fel medium!The heroes, Joe Abercrombie?
Fel, saken jag tänker på kom c:a 5 år efter ”soldiers live” (en del i black company-serien)Oooh, det var ju spännande.
Jag säger Black Company!
nej, och min upphovsperson kommer inte från samma land som AbercrombieOckså taktikgissar jag på Nicoma Cosca i någon annan bok av Abercrombie som inte är The Heroes.
Nej, men upphovsgrejen jag söker delar faktiskt namn med en karaktär från star trek!Något från Star Trek?
Fel medium. Rätt land (samma som Vaughan).Jag vet inte om det räknas som ett annat medium, men Saga?
Nej, det är inte en film.Vet inte ens om jag sett den, men är det Jarhead?