Även om det inte är det så borde alla läsa American Cosmic! En religionsvetare börjar undersöka UFOn och folk som bryr sig om dem som om det är religion. Svinbra. Uppföljaren är inte lika vass.Är det American Cosmic?
Även om det inte är det så borde alla läsa American Cosmic! En religionsvetare börjar undersöka UFOn och folk som bryr sig om dem som om det är religion. Svinbra. Uppföljaren är inte lika vass.Är det American Cosmic?
Ja, det är det.Är detta från "The game" av Neil Strauss?
Jag hade helt glömt att de hade löjliga namn!Ja, det är det.
Av någon anledning beskrivs den ofta som en manual i hur man raggar. Det är inte ens lite sant. Det är en bok om en grupp män som har som hobby att ragga.Fy på er för ni läst The Game! Fy!!
Ja, överlag är det ju inte någon särskilt positiv bild som visas i just den boken.Av någon anledning beskrivs den ofta som en manual i hur man raggar. Det är inte ens lite sant. Det är en bok om en grupp män som har som hobby att ragga.
Hmm, kommer att tänka på den där Key & Peele-sketchen när de sitter i en grotta och har Al Qaeda APT, men det är väl inte den eller hur?Så i den här tråden har jag lyckas pricka in den boken samt en porrfilm, hmmm....
Nytt citat:
"Mastermind" is another word that comes up all the time
You keep hearing about these "terrorists masterminds" that are being killed over in the Middle East
"Terrorists masterminds?"
"Mastermind" is sort of a lofty way to describe what these guys do, don't you think?
They're not masterminds
"OK, you take bomb, right? And you put in backpack. And you get on the bus and you blow yourself up."
"Why do I have to blow myself up? Why don't I put..."
"Who's the fucking mastermind here? Me or you?"
Ooh, bra gissning (?)Slough House/Slow Horses?
Jag tror tyvärr det är fel, men med lite mer rapar, fjärtar och svordomar hade det passat perfekt.Ooh, bra gissning (?)