Tsianphiel
Swordsman
Alla av det gamla gardet och en hel del av oss nya. Typ de flesta som jag pratat med.Lukas;n170149 said:Hur mycket av folket som jobbar på bioware är rollspelare?
För det känns som det bordr vara en del![]()
Alla av det gamla gardet och en hel del av oss nya. Typ de flesta som jag pratat med.Lukas;n170149 said:Hur mycket av folket som jobbar på bioware är rollspelare?
För det känns som det bordr vara en del![]()
Det var Dockmakarna. Tack för att du gillade det.roboman;n170203 said:Yey!
Jag passar på att dra mig till minnes det mysigaste äventyr jag spelade till Götterdämmerung. Vill minnas att det var du som skrev det. Tror det handlade om dockmakare i en tysk stad. Supermysigt.
Tack själv. Jag blir alltid glad av att se att jag har haft en positiv effekt.Hydran;n170238 said:Åsa, du är en av mina förebilder inom hobbyn och extra glad att du är här. Tack!
Glöm inte pangsmycket! Sprängladdning i medaljong. Mutantgrej.gorillotaur;n170326 said:Tycker ändå att du missat en viktig sak i din presentation: Att du har fått en insändare publicerad i Sinkadus! =)
Sanningen att säga blir jag också matt av discordia, men inte av beundran. So... much... work... left...Basenanji;n170329 said:Jag hade inte så bra koll på vem du var tills jag spenderade några timmar på discordia. Nu är jag helt matt av beundran! Jätteroligt att du är här igen!![]()
Tack. De är omstridda, så alltid trevligt att veta att det finns någon som gillar dem :wink:clarence redd;n170345 said:Trevligt att ha dig här. Jag uppskattar alltid dina recensioner i Fenix.