Nekromanti Åsa - nygammal forumit

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
Lukas;n170149 said:
Hur mycket av folket som jobbar på bioware är rollspelare?
För det känns som det bordr vara en del :)
Alla av det gamla gardet och en hel del av oss nya. Typ de flesta som jag pratat med.
 

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
roboman;n170203 said:
Yey!

Jag passar på att dra mig till minnes det mysigaste äventyr jag spelade till Götterdämmerung. Vill minnas att det var du som skrev det. Tror det handlade om dockmakare i en tysk stad. Supermysigt.
Det var Dockmakarna. Tack för att du gillade det.
 

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
Hydran;n170238 said:
Åsa, du är en av mina förebilder inom hobbyn och extra glad att du är här. Tack!
Tack själv. Jag blir alltid glad av att se att jag har haft en positiv effekt.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,589
Jag hade inte så bra koll på vem du var tills jag spenderade några timmar på discordia. Nu är jag helt matt av beundran! Jätteroligt att du är här igen! :)
 

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
gorillotaur;n170326 said:
Tycker ändå att du missat en viktig sak i din presentation: Att du har fått en insändare publicerad i Sinkadus! =)
Glöm inte pangsmycket! Sprängladdning i medaljong. Mutantgrej.

Also, min filosofilärarinna var faktiskt lite nervig runt mig, men jag tror att det berodde mer på att jag var så frågvis än rollspel, så här i retrospekt. Och att jag släpade runt på böcker om Golden Dawn och andra mindre typiska ämnen. Jag växte upp i en småstad :p
 

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
Basenanji;n170329 said:
Jag hade inte så bra koll på vem du var tills jag spenderade några timmar på discordia. Nu är jag helt matt av beundran! Jätteroligt att du är här igen! :)
Sanningen att säga blir jag också matt av discordia, men inte av beundran. So... much... work... left...

Tack. Jag hoppas att du fick ut något av besöket.
 

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
clarence redd;n170345 said:
Trevligt att ha dig här. Jag uppskattar alltid dina recensioner i Fenix.
Tack. De är omstridda, så alltid trevligt att veta att det finns någon som gillar dem :wink:
 

Jubilation

Veteran
Joined
1 Mar 2016
Messages
6
Hej Åsa! Long time, no see. Har hört rykten om att du flyttat till Kanada och tar våra kanadensiska systrar och bröder med storm. Att du dessutom har landat det perfekta jobbet för dig är bigger than life. Hoppas att allt är bra med dig annars och att vi kanske får möjlighet att träffas igen om du kommer över till Sverige. /Jenny
 
Top