Skarpskytten
Ödestyngd världsvandrare
Inspirerad av posten ovan tänkte jag att vi tillsammans ska utse den bästa tabellen i hela Äventyrsspels utgivning.Det är den bästa tabellen i hela Äventyrsspels utgivning! "Drevgan hackar sig genom en mur i Olofins borg", ja jävlar. En litterärt lagd kompis till mig kommenterade en gång, Il faut imaginer Drevgan heureux.
Vi gör detta i två steg. I den här tråden nominerar vi tabeller. När nomineringarna slutar droppa in gör jag en my tråd med en poll.
Jag vet att forumets kollektiva förmåga att följa instruktioner i trådstarter är på nivån ”få 37 katter att marschera i takt”, men hoppet är det sista som överger en så …
Varje forumit får nominera exakt en tabell. Inte fler som hänger i hop (som de famösa kanontabellerna i Sinkadus): inte flera orelaterade tabeller. En.
Tabellen måste ha publicerats i en officiell text utgiven av Äventyrsspel. Så typ regler eller Sinkadus och inte så mycket mer?
Nomineringen måste tydlig ange verk och sidnummer (så att vi andra lätt kan hitta den och bedöma den).