Klokt. Personligen slår jag bara undantagsgvis på slumptabeller utan väljer vanligen det möte som är passar bäst.Har nu spellett klart ”Döda skogen”. Kul att återvända till Döda skogen - ett tag sedan sist! Ett tips är att slänga in slumpmötet med Vindhand tidigt - många äventyrplatsert blir roligare om Vindhand/Doriath är aktiva hela äventyret.
Kan du berätta lite mer om hur det gick?Har nu spellett klart ”Döda skogen”. Kul att återvända till Döda skogen - ett tag sedan sist! Ett tips är att slänga in slumpmötet med Vindhand tidigt - många äventyrplatsert blir roligare om Vindhand/Doriath är aktiva hela äventyret.
Kan du berätta lite mer om hur det gick?
Nu i helgen blir det Maktens portar!
Det blev lite pappslöjd inför mötet – jag fixade egna pappfigurer till de viktigaste SLP:erna. Jag älskar frialigans pappfigurer.
View attachment 25383
Jo, det var kul. Maktens portar är ganska lätta att hantera, som SL, äventyret var väldigt tydligt. Jag övergav slumpen och började välja från slumpmötestabellerna efter ett tag, för jag var tvungen att börja få in huvudskurkarna i handlingen.Hur har det gått med Maktens portar? Ska börja nästa helg, några tips?