Nekromanti Zorbeltuss återvänder

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Jag misstänker att Troberg återvänder är mycket större händelse än min, men nu är inte jag här för att jämföra, jag beslutade att avlägsna mig från platsen hastigt och kvickt för något år sedan eller så, nu är jag dock mer klarsynt än vad jag var då, jag kan se att jag begav mig på ett ganska plumpt sätt och vill be om ursäkt både till Ledning och till Användare, jag hoppas att jag ska vara mer stabil i framtiden.
Här är även mailet jag bad om att få komma tillbaka i för kuriosa och för att veta att jag uppriktigt ber om ursäkt till hela forumet och inte bara till en del av det.
Jag användare Zorbeltuss beslutade för något år sedan att jag inte mera ville vara en del av rollspel.nu's gemenskap delvis av personliga själ men även pga hur stämningen var på forumet under den perioden;
jag har under ett halvår kännt ett sug efter att diskutera rollspel och för två veckor sen tyckte Arvidos att jag skulle komma tillbaka, jag började småglutta litet först och märkte att stämningen var underbar, men inte nog med det, Troberg har bett andra med frånvaro att återvända.
Så nu sitter jag här, lite fundersam, jag minns att jag ville ta bort mitt konto helt men krank övertygade mig om att göra en avstängning av kontot, något som jag nu hoppas har gjorts och jag tackar nått enormt för den övertygan.
Sedan vill jag be om ursäkt både till er i redaktionen och de övriga medlemmarna i forumet för mitt plumpa avtåg och hoppas med eran välsignese få sprida denna ursäkt till övriga medlemmar också.

/Zorbeltuss (även känd som Evert i vissa kretsar)
Mitt konto hade emellertid blivit borttaget men Dante skulle höra sig för om det gick att koppla mina gammla inlägg till mitt nya konto, så eventuellt kan ni innom kort se vilken mupp jag är.

/Zorbeltuss som också tycker det är härligt att se Troberg tillbaka och gärna slipper vara sist likt han slapp vara först i återtågsvågen
 

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
Välkommen tillbaka! Jag tror inte att vi någonsin har diskuterat något, men jag känner igen ditt namn, och det är alltid kul med fler användare =)
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Laowai said:
Välkommen tillbaka! Jag tror inte att vi någonsin har diskuterat något, men jag känner igen ditt namn, och det är alltid kul med fler användare =)
Tackar, jag tror inte heller vi diskuterat något, men nu har vi möjligheten.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Zorbeltuss said:
Jag misstänker att Troberg återvänder är mycket större händelse än min, men nu är inte jag här för att jämföra, jag beslutade att avlägsna mig från platsen hastigt och kvickt för något år sedan eller så, nu är jag dock mer klarsynt än vad jag var då, jag kan se att jag begav mig på ett ganska plumpt sätt och vill be om ursäkt både till Ledning och till Användare, jag hoppas att jag ska vara mer stabil i framtiden.
Här är även mailet jag bad om att få komma tillbaka i för kuriosa och för att veta att jag uppriktigt ber om ursäkt till hela forumet och inte bara till en del av det.
Skoj att ha dig tillbaka, och oroa dig inte för gammal historia. Man har rätt att göra bort sig ibland.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,281
Location
Örebro
Välkommen tillbaka!

Oroa dig inte alls för den gamla historien. Vad jag minns det så var den inte alls särskilt ohyfsad på något sätt, så alla ursäkter är inte nödvändiga. Bara kul att ha dig tillbaka!
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Jag varnar för att ett återvändande kan ha starkt negativ effekt på din allmänna produktivitet, din plånbok och din fria tid. Jag har sedan min återkomst gått upp tre kilo i vikt, återfyllt min hylla med en massa rollspel och har så många åtaganden att jag missar fler spelmöten än Wu Tang Clan missar spelningar.
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Göra bort mig kan jag nog göra, vill bara inte vara otrevlig när jag gör det.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,336
Location
Malmö
Välkommen åter!

Minns ditt namn, men inte så mycket i övrigt (jag är bara dålig med sånt). Trevligt att ha dig här igen! :gremsmile:
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Eksem said:
Jag varnar för att ett återvändande kan ha starkt negativ effekt på din allmänna produktivitet, din plånbok och din fria tid. Jag har sedan min återkomst gått upp tre kilo i vikt, återfyllt min hylla med en massa rollspel och har så många åtaganden att jag missar fler spelmöten än Wu Tang Clan missar spelningar.
Jag är sjukskriven så jag har ingen produktivitet, även om jag önskar att slippa denna plåga som heter fritid så har jag nog mer än vad jag kan mala ner här (sjukskrivningen ska vara så temporär som möjligt).
Men det kan nog vara bra att gå upp lite i vikt (gjorde nyss ett tappert försök) då jag under två månader i våras gick ner 35 kg.

/Zorbeltuss som haft exakt tre seplmöten iår och inte har någon grupp kvar
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Zorbeltuss said:
Men det kan nog vara bra att gå upp lite i vikt (gjorde nyss ett tappert försök) då jag under två månader i våras gick ner 35 kg.
Holy fuck, hur gjorde du det? Tappade armar och ben???

Var rädd om dig!
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Läkarna är osäkra (och hyffsat ovilliga av utredningar), tappade mest midja, det mest irriterande var att den bit fett som höll i sig längst var mina manboobs men de är iallafall krympta nu.
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Tackar, tackar... förresten, jag tänkte fira att jag ska sluta äta kött, någon gång, så råbiff när du är uppe i götet på besök?
 
Top