Eftersom folk tjatar så mycket om zeppelinare här på forumen har jag pixeltrixat ihop en Graf Zeppelin-graemlin (komplett med nazimärken och allt) åt de som känner att de behöver en.
Klart snygg! Kanske inte så jättepassande för forumet, _egentligen_, dock. =]
Vad sägs om att göra snyggare (och kanske mer passande för siten) versioner av de befintliga, och/eller lägga till några fler som faktiskt skulle kunna användas?
Zeppelinare skulle ju användas! Jag kan garantera att den skulle användas riktigt flitigt, faktiskt, men kanske inte i det där ohemult stora och onda formatet
faktiskt finns som graemlin även om den bara är gömd. Jag spenderade till och med en massa tid på att det skulle fungera att skriva tekoppar om man ville.
Tror jag lägger in den som en vanlig graemlin istället. =]
Nu finns den där iaf, så man kan få den genom att klicka på den också. Eller ska den fortsätta att vara hemlig? Det kanske kan vara lite spännande att inte veta att det blir en
Åh, vad jobbigt! Tekoppen blev ju... hmm... "välanvänd" och zeppelinaren lär väl bli använd en del den med med tanke på vilka konstiga fetischer vissa... *pekar på Dimfrost och de*...verkar ha. Kan du inte göra några användbara graemlins istället? Eller måste jag sätta mig med Paint och ordna till det här?
Okej, jag är inte så sur för dem. De är coola även om de kan vara svåra att använda med måtta...
Hade inte mina Giffar blivit så konstiga och om de inte hade trilskats så mycket hade ni kunnat få se en jättegullig explosion, men det ville sig inte så, men ni kan få ett demo...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.