Nekromanti YouTube. I challange you!

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Jag utmanar er på en YouTube-tävling. Den som får flest att skratta vinner. Juryn är dock redan mutad och sitter i västindien och dricker roliga drinkar med färgglada paraplyer så ta det inte för allvarligt.

Jag bidrar med Mortal Kombat Theme.

Sagan om de bannlysta får man inte bidra med eftersom vi redan garvat åt den i en tråd på forumet. Annars har jag för dålig koll för att kunna ogiltigförklara fler. :gremsmile:

Make me proud.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
En japansk gameshow! Ganska enkelt egentligen, en av sex deltagare får göra något dumt, som att äta en wasabirulle, få stryk av en fläkt eller få ett bolltrå slaget i röven. Twisten? Det spelas in på ett bibliotek!


Storuggla, finner viskandet lugnande
 
G

Guest

Guest
Varför måste allt kräva plugins nuförtiden, plugins är nästan alltid ofri programvara och jag tänker inte installera något från macromedia apple eller realmedia ever again (för då börjar datorn krångla).

/Zorbeltuss som börjar bli fsf fundamentalist.
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Då lämnar vi andra dig glatt kvar i bromspåret i kalsongen som kallas 90-talet :gremwink:

/RipperDoc - som lånar citat från NileCity
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Arrggg !
Det där om att få ena näshåret utdraget gör ju obcent ont !! Led med stacakrn när han råkade ut för detta !! :gremshocked:

/ Johan K, som dock inte har en susning om vad en wasabirulle är.. Dock så såg det starkt ut...
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,769
Location
Nett-ruh-bi
De är inte kloka, de där japanerna.

Wasabirullen såg förresten ut att vara en hel wasabi (=grön pepparrot) som han fick mumsa i sig. Och det där med näshåret, aj! Det enda som bräcker det vore punghår.

Dewil
 

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
Det här är en länk till en asiatisk "game show". Deltagarna får inte skratta när en person, som inte kan engelska försöker läsa engelsk text och dyl.
Länk

- Jocke, länkar.
 

kalcidis

Hero
Joined
30 Jul 2000
Messages
893
Location
Östbergahöjden
Serge Gainsbourg

http://www.youtube.com/watch?v=5CGGjkT_bhM
Det här få bli mitt bidrag. Det är absolut inte vråla ut av glädje-skratt men det är fortfarande ett fantastiskt roligt klipp av en fantastisk musiker som gjorde mycket av den sexigaste musiken som finns!

Sen ser jag ett visst nöje i den långsökta ironin att kunna kalla Whitney Houston för a cracker! Fast det kanske bara är elakt.

 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Det verkar som om nästan allt man sett som videoklipp finns på youtube också. Det där klippet är fullständigt underbart! :gremlaugh:
 
Top