Nekromanti Ymir

Dracohoribilis

Warrior
Joined
14 Jun 2005
Messages
243
Location
Stockholm "Täby"
Fett grymma idéer du har till äventyr, är imponerad, trodde bara det var jag som kunde skapa liknande!
Tror att jag måste flytta ned till Malmö och slå följe :gremwink:
Läste om Gammal som tiden!
 

Kanturi

Swordsman
Joined
11 Apr 2005
Messages
533
Location
Mölndal
fjäsk fjäsk fjäsk. ett tips är att skicka ett PM och säga sådant här... fast de ger ju ingen exp, är det det du vill ha???

//Kanturi, signing in... signing off
 

Dracohoribilis

Warrior
Joined
14 Jun 2005
Messages
243
Location
Stockholm "Täby"
Fjäsk PM och Exp I take it all gimme gimme :gremwink:
NEJ men gå in på killarnas sida, väldigt roligt, fan länge sedan man lirade nått skojjigt!
Själv är jag alltid SL, man kommer på Episka historier sagor bortom dess like men så hänger inte spelarna med och gör potatismos av alltihopa :gremsmile: själv tycker jag att åsikter ska fram!
Säga vad man tycker, killen gör bra saker det ska han ha Cred för!
Tycker om dig med Kanturi, du e bäst :gremsmile:
 

Kanturi

Swordsman
Joined
11 Apr 2005
Messages
533
Location
Mölndal
Tycker om dig med Kanturi, du e bäst

Fjäskar du nu igen??? Vad menar du med allt annat "bullshit" :gremtongue:?

//Kanturi
 

Dracohoribilis

Warrior
Joined
14 Jun 2005
Messages
243
Location
Stockholm "Täby"
hehe,
jag fjäska, nää då ! de tvivlar jag på :gremwink:
Alla handlingar jag görs styrs av planer inför något annat
:gremcool:
Vi måste dra igång en seriöst bra diskussion tycker jag :gremsmile: vad är det vi behöver bygga på :gremsmile:
Kanske om magiska föremål :gremsmile: gör en ny ses inom kort :gremwink:
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Här på detta forumet gör vi inlägg som manar till diskussion om Eon, detta råder jag dig att ta på off topic forumet eller via PM som Kanturi har sagt.
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,205
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Jag är givetvis glad och tacksam att du uppskattar mina idéer, men det hade varit mycket bättre att säga det i ett privat meddelande. Det här är inte direkt en tråd som uppmuntrar till diskussion, och som framgår av det klistrade inlägget överst på forumet är den därför högst onödig.

- Ymir, bugar och buggar
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Ny, inga problem, du lär dig snart.

Se det bara som att alla hatar allt som inte är direkt nödvändigt :gremgrin:.
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Förlåt mig Ymir...

... men även om inlägget kanske var ointressant så har det faktiskt ett intresseflagg och en potential som jag inte tänkte på först, utan som du och alla andra... irriterade mig på.

Vad är det som gör att just dessa "peeks" av äventyr och stämningar som Ymir slänger ut sig vid tid och otid gör att vi fastnar för dem?

Själv har jag en teori. Det är nämligen den stämningen som jag eftersträvar i mina äventyr. Jag önskar jag kunde beskriva och ha lika genomtänkta individer i mina äventyr (bäde som SL och spelare).

Sedan finns det den berömda Ymir-ångesten. Vari ligger den egentligen? Var hämtar du allt från?

Jag vet, jag vet. Det är bara det att det gör mig nyfiken. En skicklig dramaturgi ger mersmak... och är det det du står för???

Bara lite tankar i förbigående...
 
Top